/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
smagen af sæd ....
Fra : beckski
Vist : 2078 gange
100 point
Dato : 09-06-03 18:16

Det er en kendsgerning, at indtagelse af ananas og ananas-juice fremkalder en behagelig smag... er der andre ting??
hvad får det til at smage dårligt?? kan intagelse af ananas overdøve??

Kommentar
Fra : mulle48

Dato : 09-06-03 18:39

ananas? eller sæd?
der er en form for sødlighed i begge dele

Kommentar
Fra : Jonesk

Dato : 09-06-03 18:40

Mælkeprodukter. Yougurt, mælk og ost osv. for sæden til at smage syrlig. Det gør junkfood´en også...

Kommentar
Fra : mulle48

Dato : 09-06-03 18:59

ja, nu spøger jeg, - hvordan er smagen af sæd.
Jeg har givet min mening.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 09-06-03 19:01

det jeg vil frem til, er at den kan være ubehagelig eller ej ....
hvad gør den behagelig ... (hvis man altså overhovedet kan lide de dyre dråber)???

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 09-06-03 19:06

om igen:
det jeg vil frem til er, at min påstand er, at smagen kan være u-, og behagelig...

hvad gør den behagelig
og hvad gør den ubehagelig.

egne holdninger søges.

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 09-06-03 19:42

HEJ!

HAH! BECKSKI! Du er fandme en sjov gut! Har du aldrig smagt efter!?;) - Eller smager du meget på det?!;)

SALT!

HYGGE!

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 10-06-03 00:45

Har man drukket meget øl er det bedre. Diger min kæreste i hvert fald

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 10-06-03 00:45

Har man drukket meget øl er det bedre. Diger min kæreste i hvert fald

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 10-06-03 00:45

Har man drukket meget øl er det bedre. Diger min kæreste i hvert fald

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 10-06-03 08:51

diger

Accepteret svar
Fra : l_overgaard

Modtaget 100 point
Dato : 10-06-03 11:45

Fra kyndige mennesker (kvinderne), så skulle aspages være det værste.
Hvis middagen hjemme hos os har indhold asparges, skal jeg ikke gøre forhåbninger om et fuldendt "Blow-job" Det skulle smage rædsomt harsk og besk.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 10-06-03 11:53

andre ????????

Kommentar
Fra : Jonesk

Dato : 10-06-03 13:58

Undgå mælkeprodukter og fedt mad, så smager det bedre... Jeg har også hørt om nogen piller man kan tage så sæden får smag af fx apelsin, jordbær eller æbel...

Kommentar
Fra : lapd

Dato : 10-06-03 22:37

hehe det er sgu ellers lidt af en diskution i har fået banket ned her

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 13-06-03 13:25

hvis man spiser kød fra en ræv, kommer sæden til at smage dejlig fersk af tekst tv samt randers kommune´s idræts højskole hhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmm højskole
mvh
polpot

Godkendelse af svar
Fra : beckski

Dato : 13-06-03 13:49

Tak for svaret l_overgaard.
og føj hvor jeg hader useriøse svar !!!!
derfor lukker jeg nu.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 17-06-03 00:19

haha! fede svar!