/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Snyd???
Fra : TariLiex
Vist : 464 gange
8 point
Dato : 09-06-03 16:44

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-06-03 16:49

Det er utroligt at et spørgsmål kan blive besvaret 2 minutter efter. Ja, og så er der kun et svar. Spørgsmålet var ude før det næsten nåede ind. Men smsidioten må jo have forstand på det

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 09-06-03 16:49

HHMMM hvis der er nogen der gerne vil bytte Svar så kan vi jo ikke stoppe dem, og hvorfor skule vi ??

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 09-06-03 16:50

Hvis du giver mig 500 point, skal jeg fortælle, om jeg syntes det er snyd.(Det lugter langt væk,se på dato for oprettelse af bruger)

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 09-06-03 16:51

Ja det ser jo noget "uldent"

Det er åbenbart ved at blive trenden her på Kandu at der skal snydes, men det er helt fint med mig, så kan det jo være kandu gør noget ved de åndsvage point, som jeg mange gange har sagt skulle væk.

Bantam

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 09-06-03 16:57

HØRT HØRT
Hader sku snydere !

Hvis vi ikke har Point hvad så, med det der er til dem der hjælper mest ?

Rustica.dk/salg

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-06-03 17:36

Ja, og sikke et svar:

Hvorfor er der ikke plads nok?
Fordi der ikke er!

Hvorfor vil min computer ikke starte?
Fordi den ikke vil!

Fedt, mand! Fem stjerner!

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 09-06-03 17:38

Tja! "Små mennesker - små fornøjelser" Dvs. de brugere som åbenbart alene er her for, at snyde sig til point.

Det må være folk med et meget stor mindreværdskompleks, som skal forsøge at "markedsføre" sig selv.
.... men med så mange andre distanceblændere - Lad dem dog! De vil snart afsløre deres totale uvidenhed - til éndnu mere morskab for vi andre.

Personligt er jeg kun med for, at slappe lidt af med at hjælpe andre.
Tilslutte mig meget gerne koret af brugere, som hellere så point og andet "tingel tangel" afskaffet.
Hvis man alligevel vil lave en månedtlig udlodning kunne man jo nøjes med at se på antallet af log-in på siden.
På den måde ville alle selvfølgelig være lige - men hvad pokker - gør det noget?

Fortsat God Pinse til de seriøse brugere.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 09-06-03 18:30

Små drenge der keder sig og derfor finder på narrestreger. De sidder nu og morer sig over den opstandelse de har sat i gang og fryder sig når der kommer et særlig arrigt udbrud.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-06-03 18:53

Det tror jeg ikke, Rudolf.
Deres problem er tværtimod, at de ikke tror, de bliver opdaget.
Fordi de selv er dumrianer, tror de også, alle andre er det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-06-03 19:13

TariLiex, DK45 og smsidioten leger sammen. Vi er til grin.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-06-03 19:16

hold dog op... tjek hvornår jeg blev oprettet.... Det er sq da ikke en skid med at være til grin...!!! Du tror simpelthen jeg er i samme grøft som dem, det er derfor jeg har svaret på alle dem jeg har, og har oprettet alle dem jeg har... det kan jeg godt se... for at sidde og snyde.... jep jep....l

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 8 point
Dato : 09-06-03 19:18

Vist ej. TariLiex har været med på kandu i lang tid og har helt sikkert
ikke noget med DK45 og smsidioten at gøre.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-06-03 19:20

Det syntes Ans den klovn så... dEt gør mig sq pist off.... jeg kan ikke se nogen grund til at komme med sådan en påstand... men tak rellom for at du tror på mig

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 09-06-03 19:23

Dælens... jeg hoppede i med begge ben.

Har lige brugt tid på denne her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/16789

Her tror man at man hjælper folk og så er de nærmest ligeglade

mvh srhansen

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-06-03 19:24

ja de unger er for dumme... jeg gjorde det for at se om de ville godtage mit svar.... men nej... det beviser bare mere at de snyder, men så bliver jeg hængt ud her som " en af dem" skod nok....

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 09-06-03 19:32

TariLiex , du bliver ikke hængt ud Ligesom Rellom genkender jeg dig som en oldtimer. En bruger er ikke os alle...

mvh srhansen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-06-03 19:38

Jeg sender en undskyldning til TariLiex. Du burde have fået de point. Du svarede hurtigst, med det samme svar som blev godkendt. Igen gik det hurtigt. Så hurtigt at jeg kom til at tryke på taster, der ikke skulle have været trykket på. Beklager.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-06-03 19:44

det er okay... blev lidt hmpf... men det er okay.... syntes det er åndsvagt at folk skal få dette, ellers så seriøse forum, til noget værre pis... Men det er så udviklingen fremover....!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-06-03 20:17

jeg følger bare udviklingen her...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-06-03 20:26

gad vide om denne tråd kan nå op på ligeså masnge indlæg som tråden under samme navn i "smalltalk" (pt 94 indlæg!)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-06-03 20:33

RELLOM skrev :
Det tror jeg ikke, Rudolf.
Deres problem er tværtimod, at de ikke tror, de bliver opdaget.
Fordi de selv er dumrianer, tror de også, alle andre er det.

¸,o°´°o,¸¸,o°´°o,¸¸,o°´°o,¸¸,o°´°o,¸,o°´°o,¸¸,o°´°o,¸¸,o°´°o,¸¸,

102 % enig med Rellom.....
det er en der har meget travlt med at vise hvor nemt man kan snyde, og "fiske" efter ulovlige downloads - og siger det gerne igen : det minder om en eller anden !!

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-06-03 20:45

Tror du virkelig, det er ham, Karina?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-06-03 20:53

hhmm nøøh jo - og dog - det driver næsten af fryd i sætningerne - hvem ville ellers vinde så megen nydelse netop i at pointere fejl og mangler ved kandu end netop ham ..... jeg ved det sgu ikke Rellom er i tvivl.

Men iiihhh hvor ville det ligne ham - med de små fornøjelser der åbenbart er i hans verden, ville det her liiiige passe i hans kram. Pointsnyd, og ulovlige downloads - har jo altid vakt hans interesse.

Bevares det kan da osse være en anden, men jeg har bare ikke kunnet stoppe med at "kredse" om muligheden.

( det her er ligesom den "unævnelige" i Harry Potter *LOL* )

Karina

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 09-06-03 20:54

nah, han viste heller ikke noget om mobiltelefoner, men man ved aldrig

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-06-03 21:00

Jeg synes bare, skrivemåden er for forskellig.
Og de andre gange blev han jo netop genkendt på sin
måde at udtrykke sig på.
Selvfølgelig kan det tænkes, at han denne gang virkelig
har været i stand til at ændre udtryksform.
Men jeg tror det nu faktisk ikke.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-06-03 21:42

Ja måske du har ret .... men hvis man nu netop fældes på noget, hvad gør man så : ændrer på det .... desuden synes jeg ikke det er så langt fra hvad han plejer .....

- men som sagt du har nok ret - jeg ser syner, det der slog mig var bare måden :

1. "selv om jeg er smidt ud - er jeg her stadig"
2. "kan jeg dreje samtalen over på ulovlige downloads af musik og film"
3. "og kan jeg vise at det er så nemt at gennemhulle pointsystemet"

men om det er ham dem allesammen ved jeg ikke, der var bare lige et par stykker der mindede om det....

Jeg har nok bare set for mange rigtig dårlige krimier.

Karina

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 09-06-03 21:55

Nogen GRINER ihvertfald godt af alt det "hurlumhej" og oprettelse af snydespgsm., så vi alle bliver mere eller mindre forarget.

Bantam

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-06-03 22:02

Ja Bantam - det er der ingen tvivl om - vi er mere eller mindre til grin - desværre.

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-06-03 22:03

Jeg TROR ikke, det er ham.
Men SIKKER er jeg godtnok ikke.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-06-03 22:11

hvem er det vi tror er ham... jeg ved godt hvem HAM er... men under hvilket nick?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-06-03 22:15

Zonker

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-06-03 22:19

Elopius ..... det er den jeg er mest sikker på uden at være sikker øøhh overhovedet, måske osse et par stykker derudover....

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-06-03 22:22

okay... vidste godt der var snak om zonker, ham har jeg også haft mine sammenstød med... men vidste ikke under hvilket nick han MÅSKE går igen under... men tak tak...

Hvad sidder I ellers og laver sådan en mandag aften?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-06-03 22:28

Jeg sidder og skriver bryllupssange.
Nu er konfirmationssæsonen jo ved at være forbi
- så nu skal de giftes allesammen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-06-03 22:35

Jeg laver hjemmesider.....
drikker kaffe, hører musik og derudover intet som helst andet .... slapper simpelthen af.

Og du ?? Hvad fordriver du tiden med ?

( woooops nu er det en Smalltalk`er )

Karina

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-06-03 22:38

*G* ja fy vi må ikke smalltalk her... men hva fanden...

Ja jeg sidder så bare lige her på Kandu, og så chatter jeg lidt på ICQ, og ellers prøver at forberede mig til en eksamen på onsdag...

May

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-06-03 22:41

Hvad skal du til eksamen i?

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-06-03 22:44

Det er et tværfagligt projekt.... som er blevet rigtig skod... og det skal jeg op og forsvare mundtligt.... Og så har jeg en IT eksamen også...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-06-03 22:50

TariKiex - hvad er det for en uddannelse ?

( skod eller ej - krydser fingre for dig )

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-06-03 22:51

Jeg kender godt det der med at skulle op og forsvare skodprojekter. Gys!
Men så ser det forhåbentlig lysere ud med din it-eksamen?

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-06-03 22:57

Det er HG.... (ikke noget vildt wow)

Altså mit IT projekt.... det BURDE gå bedre... jeg har fået 11 i års karakter..... sååååå deeeet....

Jeg ved slet ikke hvad dælen jeg skal snakke om i projektet....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-06-03 23:01

TariLiex ( denne gang rigtigt )

hvad går projektet ud på ?

Vil du købe mit IT projekt *LOL*

Karina

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-06-03 23:06

Jeg har lavet cirka 30 sider om køb af computer, og hvad folk som ikke ved så meget om it, hvad de skal kigge efter, har sammenlignet priser, lavet en ordforklaring, lavet et dias show med hvordan man sammensætter en computer. forklaret hvad de forskellige dele gør, software. og sådan noget.....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-06-03 23:08

Jammen det lyder da fint nok

nå, men som sagt "break a leg" og Pøj pøj med det......

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-06-03 23:10

jo tak tak...

og så har jeg også lavet en hjemmeside....

vi skulle have 3 brugerprogrammer med, så den er så lavet i frontpage......

SOV GODT *SS*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-06-03 23:17

er den loadet op din side ??
ville da gerne se den ....

Sov godt selv *S*

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-06-03 23:19

computerguiden.dk

den er ikke særlig pæn, men den kan det den skal.... mit projekt ligger der også faktisk.... du må gerne skrive en kommentar til mig på min mail... den står under kontakt.....

Godnat

Godkendelse af svar
Fra : TariLiex

Dato : 14-06-03 13:34

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 20-06-03 12:34

Hej Rellom

Tak for hjælpen, og undskyld denne lange svartid. Elopius er fjernet fra systemet.

Med venlig hilsen

Søren Jensen
(Servicemedarbejder)

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 21-06-03 12:23

LOL, det er jo helt til grin at i bruger jeres fritid på INGEN ting.... og Karina du ser simpelthen spøgelser alle vegne

Mogens
admin
www.findsvar.dk