/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Titel på Santana-nummer
Fra : mussehul
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 09-06-03 16:41

hejsa
sad lige og skumlede lidt rundt inde på http://www.santana.com/frameset.html og bemærkede at der i højre hjørne foroven var mulighed for at høre noget musik...mig ind og trykke!

og så er det så jeg falder over track2....synes at jeg har hørt det før, men har overhovedet ingen anelse om hvad det hedder, samt hvilket album det kommer fra...der må være et af jer kloge hoveder der ved så noget!!???!??

jeg krydser fingre

mvh

Musse

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 09-06-03 17:24

hej Musse, så har jeg et spørgsmål til dig... Hvilke af dem er det du gerne vil have titlen på? hvis man trykker én gang på track 2 kommer der et nummer, men hvis man trykker igen kommer der et andet....

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 09-06-03 17:38

Den ene kender jeg ikke, men den anden som er rimeligt kendt hedder Maria maria....

Mvh
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : mussehul

Dato : 09-06-03 21:48

uhhh...den "feature" havde jeg ikke lige observeret

men jup, den første er den "ukendte"...den anden "kendt"

Accepteret svar
Fra : happysmile

Modtaget 50 point
Dato : 09-06-03 22:40

Santana
Supernatural [musikoptagelse (cd)] / Santana (Carlos Santana, Chester Thompson, Raul Rekow, Karl Perazzo, Tony Lindsay, Benny Rietveld, Rodney Holmes). - [S.l.] : Arista, p 1999. - 1 cd

Arista 19080 2
Tekster på omslag
Indhold: (Da le) yaleo ; Love of my life / featuring Dave Matthews ; Put your lights on / featuring Everlast ; Africa bamba ; Smooth / featuring Rob Thomas ; Do you like the way / featuring Lauryn Hill and Cee-Lo ; Maria Maria ; Migra ; Corazon espinado / featuring Mana ; Wishing it was / featuring Eagle-Eye-Cherry ; El farol ; Primavera ; The calling / featuring Eric Clapton

Her er lidt info. nummert hedder "Maria Maira" som du finder på albummet "Supernatural"

Med venlig hilsen Happysmile

Godkendelse af svar
Fra : mussehul

Dato : 10-06-03 19:20

Tak for svaret happysmile.

albummet var det rigtige, dog ikke titlen du nævner...sangen hedder Love of my life, men den havde jeg jo så ikke hittet medmindre du havde fundet albummet, så tak herfra