/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
EA_HS-altid gode svar
Fra : fun2
Vist : 636 gange
500 point
Dato : 19-06-13 16:29

Tak for dine altid gode svar!

Kommentar
Fra : grow

Dato : 19-06-13 16:33

fun2 Er du gået i selvsving?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-06-13 16:35

>grow, næ.

Kommentar
Fra : Tanjaa

Dato : 19-06-13 20:00

Uuuha,.. tror sørme du skal spørge - Klaudi - først inden du gør sådan noget,
ellers bliver han pissesur, giver sure smileys, og håner dig,

han tåler ikke at blive ignoreret, eller forbigået,
det er jo ham,.. Ham alene,.. der er mesteren indenfor IT,

også selvom hans "Svar-kartotek" er fyldt med kopier af andres svar.

http://peecee.dk/upload/view/414569

http://peecee.dk/upload/view/414571

hvis det ikke påvirker dig,.. får han hjælp fra sine 'dobb. profil-venner',.. !

Kommentar
Fra : prio

Dato : 19-06-13 22:27

Citat
hvis det ikke påvirker dig,.. får han hjælp fra sine 'dobb. profil-venner',.. !

Er det ikke ved at blive ren børnehave her - udsøgt "voksen"-mobning?

Både Klaudi og EA_HS har længe hjulpet mange her på Kandu med gode svar.

Hvis ikke der var nogle som dem, der gad bruge deres tid og viden til at hjælpe os andre, så var Kandu jo ikke det fantastiske sted, som det nu engang er.

Om folk har dobbeltprofiler rager mig en høstblomst - dem om det - svarere er vel lige gode.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-06-13 22:38

Dette var bestemt ikke ment som voksen-mobning, det var udelukkende ment som et morsomt hoppende med på gratis-point-til-EA_HS trenden. Jeg har ikke noget udestående med hverken Klaudi eller nogen anden på kandu.dk.

EA_HS, kom lige med en kommentar, så jeg kan få lukket her, please.

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 500 point
Dato : 20-06-13 01:14

Citat
Er det ikke ved at blive ren børnehave her - udsøgt "voksen"-mobning?

Jo,.. ren børnehave er det, når Voksne mennesker skaber sig som små pattebørn,
'stamper i gulvet',.. skaber sig,. ved at indsætte 'bræk-smileys' o.lign.
når de ikke får deres vilje,...

det er dét jeg har prøvet at illustrere,... endda så tydeligt at enhver burde kunne forstå det,

dere er efterhånden flere og flere der mener at have 'patent' på at vide / mene
hvad der er 'rigtigt' eller 'forkert', både i,.. og uden for kandu.dk

den sidste vanvittige måde at få opmærksomhed på,
er en ung mand der udlægger sin helt egen version af hvor
'Voldsomt han som,. naturligvis helt uskyldig',.. bliver anholdt,

http://www.youtube.com/watch?v=f-UOqYbOrQA

nu bor jeg tilfældigvis ret på området,
og jeg er 100% sikker på at politiet ikke kører derud (3-5 km fra centrum)
bare for en simpel anholdelse, / simpel forbrydelse,
manden er helt sikkert en gl. kending af politiet,
som måske oven i købet er stukket af flere gange,
under alle omstændigheder er der en årsag til at politiet bruger mere magt end normalt,
- måske også derfor de venteder på den ekstra patruljevogn
højest sandsynlig en hundepatrulje-vogn i tilfælde af han ville forsøge at stikke af igen,

dertil kommer at videoen kun viser det den 'anholdte' ønsker den skal vise,
det indledende,... altså selve tilfangetagelsen,.. er klippet væk,
måske fordi han har tilsvinet, / nedværdiget politiet,.. hvem ved.

men på den måde er det altså lykkedes, en flabet ung mand
at få en lang række tilkendegivelser,..ALENE ved at fortælle sin version

hvad Faen,.. er det 'folk' ønsker / støtter,... ?

ville de have at politiet skulle ringe til forbryderen og spørge om han ikke godt lige kan smutte en tur ind på stationen,.. fordi de har (desværre) en anholdelse på ham,...

altså bare engang du har tid, lyst og lejlighed,.. det er skam ikke noget der haster,..
vi skal selvfølgelig nok behandle dig som blommen i et æg,.. !

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 20-06-13 01:26

EA_HS, synes egentlig ikke dette er stedet at diskutere videoen, den er nok en længere diskussion værd. Lad mig nøjes med at sige at det for mig at se, er en politiforretning der går helt galt, og det er politimandens ansvar at det går galt.

Godkendelse af svar
Fra : fun2

Dato : 20-06-13 01:27

Lad os få lukket her, joken har kørt længe nok.