/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Jacob jensen P skive
Fra : susss
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 19-06-13 07:16

Er der nogen som har prøvet at deres Jacob jensen p skive lige pludselig ikke gider at sætte P tiden ? Kan ikke finde noget i fejl om det ?? har også prøvet at nul stille den..ur og batteri virker fint..

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-06-13 07:56

Hvis skidtet ikke virker, må der da reklameres over det...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-06-13 08:15
Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 19-06-13 08:56

Har oplevet det en gang hvor uret bare kørte uden at stoppe. Det kan være pga radiosignalet ikke blev modtaget lige på det sted i byen. Problemet kan også opstå i en parkeringskælder, men da bruger man så en billet fra automaten. Desværre er det ens pligt at kontrollere, om den viser korrekt tid for parkeringen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-06-13 09:37

En manuelt håndbetjent P-skive plejer der ikke være de helt store tekniske problemer med og så er den billig....

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 19-06-13 11:23

A L D R I G mere en elektronisk parkeringsskive.

Signalerne dækker IKKE overalt i Danmark - i parkeringskældre o.s.v., og man SKAL konstant tjekke om den nu står rigtigt.

Efter 2 parkeringsbøder købte jeg en manuel på en tankstation, og jeg var langt fra den føste, der alene den uge IGEN havde anskaffet en manuel.

Det er bare opreklameret dyrt legetøj - og du ender som

Kommentar
Fra : susss

Dato : 19-06-13 11:50

Ja det har I ret i...jeg har nu nulstillet den og køre en tur også må jeg se om den stadigvæk ikke virker...har godt nok ikke betalt for den.. Fik den i gave..men mener ikke den er mere end 2 år gammel..ja elektronik er en videnskab til tider..

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 19-06-13 12:40
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-06-13 13:54

Som du ser her havde jeg et lignende problem:

http://www.kandu.dk/Spg167573.aspx

skift batterier og hold "set" og "up" inde samtidig, så virker den igen...

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 19-06-13 18:04

Tak for svaret ans.Takker for alle svar...den virker nu...med hjælp af dit link