/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Live!
Fra : axelbjarne
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 13-06-13 09:23

Da der var opdateringer på Windows Live, blev det pludselig på engelsk....hvordan får jeg det på dansk igen.....

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-06-13 09:25

Gå tilbage til et gendannelsespunkt lige før den blev installeret.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-06-13 10:06

Installerer programmet oveni og er opmærksom undervejs når der er sprogvalg...

Accepteret svar
Fra : SPID3R

Modtaget 100 point
Dato : 13-06-13 13:28

her er en udførlig guide :D

Luk alle Windows Essentials-programmer.

Klik på knappen Start KnappenStart. SkrivLangSelector i søgefeltet, og klik derefter på app'en LangSelector på listen over resultater.

Bemærk den aktuelle sprogindstilling under Hvilket sprog vil du bruge?. Klik på rullepilen, og klik derefter på det sprog, du vil begynde at bruge.

Hvis sproget endnu ikke er installeret, skal du kontrollere, at du har forbindelse til internettet, så du kan hente og installere det nye sprog, og derefter klikke på OK.

Du bliver muligvis spurgt, om du vil tillade, at programmet hentes. Klik på Ja.

Installationsprogrammet til Windows Essentials installerer det nye sprog. Dette kan tage et par minutter. Klik på Luk, når det er sket.

Åbn et Windows Essentials-program for at se det nye sprog.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 16-06-13 07:39

Tak for svaret SPID3R.

Kommentar
Fra : SPID3R

Dato : 16-06-13 12:58

velbekomme, har selv haft samme problem tidligere :D