/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PC Performer
Fra : Tanjaa
Vist : 541 gange
200 point
Dato : 12-06-13 03:23

Dette program ("verdens bedste") har sneget sig ind i min computer og melder sig til tjeneste, hver gang jeg starter op. Det er vel kommet i forbindelse med, at jeg har installeret et eller andet program, hvor jeg så uheldigvis har overset et "flueben", som skulle have været slettet. Men sket er sket, og det er bare møgdumt hver gang at skulle slette det, for jeg er ikke interesseret. Jeg har prøvet at slippe af med det via kontrolpanelet, men det lader sig ikke gøre. Er der dog ikke en mulighed?

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 210 point
Dato : 12-06-13 03:26

Prøv med Malwarebytes Anti-Malware, hent og installer det...
Hent det her http://malwarebytes.org (klik på free download)

Når det er installeret, så genstart computeren i fejlsikret tilstand med netværk ved at trykke på F8.
Når pc er oppe at køre igen, så starter du Malwarebytes Anti-Malware.

Kør en fuld scanning, når scanning er færdig, skal du fjerne det malware der er blevet fundet!

ellers kunne du prøve en række gratisprogrammer her
http://www.spywarefri.dk/gratis-programmer/

og her,..
http://www.bleepingcomputer.com/virus-removal/

der er bla. der Spywarefri.dk
henter deres programmer til at undersøge computere
som i mange tilfælde tager op til flere mdr, inden spørger opgiver,.. og i stedet formaterer HD

Godkendelse af svar
Fra : Tanjaa

Dato : 12-06-13 03:28

Tak for svaret EA_HS.