/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
mega uvejr over danmark, eller hvad
Fra : Melander
Vist : 462 gange
10 point
Dato : 09-06-03 14:35

hejsa..

Vi blev også ramt af det påstående uvejr, her igår, men jeg synes det værste var haglene, for s.... de var store, på vores overdækket terasse har vi sådan nogle plastplader, og de er fuldstændigt gennemhullet af de møg hagl, de fleste af hullerne er på størrelse med 5 kroner......øvøvøvøv..

er der andre skrækhistorier fra igår...

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 20 point
Dato : 09-06-03 14:44

Hejsa Melander
Et kæmpelyn fandt åbenbart vej til en nærliggende afleder med et øredøvende brag og min computer samt tv gik i sort............Det tog et kvarter før jeg atter kunne bruge KANDU.......var det ikke en slags skrækberetning?

TOM

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 09-06-03 15:01

Havde hele eftermiddagen ventet på at det stort varslede uvejr skulle komme. og så skete der faktisk ikke rigtigt noget her på KBH. VESTEGN.

Det blev da meget pludselig mørkt og der kom nogle "forkølede" lyn og torden, og en ordenlig regnbyge, men da slet ikke i det omfang som Københavns radio havde lagt op til hele dagen.

Så alt i alt slap vi denne gang med skrækken

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-06-03 15:08

Hej med jer ....

Her på sydsjælland var det bestemt ikke noget særligt - jo bevares det regnede, en overgang blæste det kraftigt op, og der kom et par store brag - og lidt glimtværk. Det stod på under en time..... men det var som sagt ikke det - de have´de "blæst" det op til....

Idag stormer det en halv pelikan ( meget mere end i går ) men ingen regn overhovedet.

MiniVoldborg ( ligner egentlig osse meget godt )

Fortsat god 2.pinsedag allesammen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-06-03 16:08

Ja vi var i Djurs sommerland igår og der regnede det meget voldsomt da vi kørte hjemad, måtte ned på 50-60 km i timen og der kom mange lyn og megabrag. Men ikke noget voldsomt stormvejr.
Heller ingen hagl, det var da træls Melander øv bøv så skal du til at have et nyt tag på??
mvh. sus

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-06-03 16:10

Her i Odense, tjaa det var lidt regnvejr, og torden, men slet ikke så meget som de havde sagt... så her var det stille og rolig....

fortsat god mandag.... suuuk skal forberede eksamen nu...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-06-03 16:21

jeps, der skal nyt tag på, men vi skal lige have snakket med forsikringen først....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-06-03 16:27

Nedtur for dig melander, nu skal du til at reparere tag over terrassen. Her hvor jeg bor er vejret i dag ringere end i går. Fik lidt regn og torden sent på aftenen. Men på en halv time var det overstået. Solen skinnede hele dagen i går, men idag er det overskyet og meget blæsende.
God arbejdslyst med dit tag.
mvh ans

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-06-03 20:20

her tordnede det som ind i h..... i nat.. lyset røg to gange.. havde heldigvis nået at hive stikkene ud til computerne.. vi bor jo i "luft-lednings-land".. mine svigerforældre mistede i gennemsnit een somputer hver gang det tordnerde, indtil de læret at trække stikkene ud!!!

Men idag er det fint vejt..for meget blæst, men ok! (nordjylland!)

Skynd dig at ordne taget for kakaofuglens skyld.. den MÅ bo i nærheden af dig, melander!

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 09-06-03 21:14

Uvejret her på kbhs vestegn var da forholdsvis hurtigt overstået, men jeg synes da der kom en del vand og nogle høje brag. Jeg var i Tåstrup da det var på det højeste lyset røg 6 gange på en time..Efter uvejret tog jeg til Ishøj ( var ved at køre over en nedfalden el-ledning på vejen) her var der til gengæld kommet så meget vand at en af åerne og søen var gået over sine bredder.
I dag er det lidt efterårs agtigt med blæst og køligt vejr, men man bli'r jo også hurtigt forvænt med det gode vejr.

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 17-10-03 23:15

Tak for svaret yearhouse.
            du var den første med en historie