/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
P skive Setting
Fra : svendgiversen
Vist : 730 gange
100 point
Dato : 03-06-13 10:02

Jeg har skiftet batterier i min Jacob Jensen P skive FS04,
den har nu selv igen fundet Frakfurter tiden korrekt, men slukker så efter nogle minutter.

Og den viser ikke tidspunktet, når jeg slukker motoren og parkerer?
Afrundet til hele kvarter...

Jeg kan ikke finde brugsansvisningen, den er 3-4 år og jeg er flyttet...

Er der nogen der ved hvordan man indstiller den igen??
Der er en midter tast "set" og pile op og ned...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-06-13 10:20
Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 03-06-13 10:31

Betjening efter batteriskifte

1.   Sæt nye batterier i parkeringsskiven - der lyder et ”bib, bib” og displayet viser kl. 12.00.

2.   Manuel indstilling af tid.
- Hold set-knappen inde til timetal blinker.
- Indstil timetal med pil op eller pil ned.
- Tryk set, minuttal blinker (indstilles som timetal).
- Tryk set, tiden er nu indstillet manuelt.

3.   Monter parkeringsskiven i holderen på ruden. Start bilens motor.

4.   Motoren kører nu i tomgang. Hold set og pil op inde indtil 1 kort bip har lydt. Herefter slippes tasterne, der lyder to korte bib og kort efter et langt bib som angivelse af, at produktet er kalibreret og klar.

5.   I displayet, der vender ind mod kabinen, vil der vise sig et P, som betyder, at parkeringsskiven er aktiveret og vil virke automatisk ved parkering.

   OBS! Ved korte køreture under 2 til 3 minutter, afhængig af køremåde, skal parkeringstiden indstilles manuelt.
Dette er en indstilling fra færdselsstyrelsen for at undgå muligheden for at kunne manipulere med parkeringstidspunktet.

fra mit ovenstående link

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-06-13 11:16

Tak for svaret ans.