/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
javascript/browser
Fra : eatfinn
Vist : 841 gange
100 point
Dato : 09-06-03 11:32

Hej.
Når jeg logger på www.oriflame.dk og klikker på on-linebestilling, får jeg denne meddelelse:
javascript:changelocation('http://www.oriflame.dk/Scripts/page.exe?File=HovedKategori.htm');
i proceslinjen i bunden og online-bestilling åbner ikke !
Tror i, jeg har et problem med min ie6 ? Jeg hælder mere til, at Oriflame har et problem !

Er der nogen der kender problemet, prøv evt. at logge på Oriflame.

Eatfinn

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-06-03 11:46

siden kommer fint her, men kunne det tænkes at du har et popupkiller program kørende, fordi du skal nemlig logge ind hos dem, enten som gæst eller medlem, og denne indlogning kommer nemlig op som en popup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 09-06-03 11:48

hej EatFinn,

no problemos... bruger også IE 6...

prøv evt. http://www.oriflame.dk/Scripts/page.exe?File=Oriflame.htm
eller http://www.oriflame.dk/Scripts/page.exe?File=HovedKategori.htm
og så trykke på "gæst"... medmindre du er oprettet så bare tast dit logindims ind...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : eatfinn

Dato : 09-06-03 11:57

Hej, har i logget ind fra hjemmesiden www.oriflame.dk ?
Jeg har slået popup-killer fra, men den´har ikke tidligere givet
problem.
Som sagt så viser proces linjen dette:
javascript:changelocation('http://www.oriflame.dk/Scripts/page.exe?File=HovedKategori.htm');
incl. ( javascript:changelocation(......
Eatfinn

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 09-06-03 12:14

Hej Eatfinn,

yup... jeg trykkede bare på "Gæst" og så kom jeg ind...

mht. popup-killer og andre lignende programmer... så er deres formål at stoppe popup vinduer... desværre også dem man har brug for... nogen gange ka' man trykke på "shift"-knappen (lidt afhængigt af hvilket program der benyttes)... så et Popup vindue man har brug for "popper op"...

nogle gange ka' visse af disse programmer også forhindre udførelsen af script aktivitet... nogle gange ka' det også være nogle indstilleringer i browseren det er galt med... hvis du heller ikke ka' komme ind når popup-killer programmet er slået fra, ved at bruge den direkte adresse (uden javascript halløjet)... ka' det enten være nogle indstillinger i browseren eller hvis du bruger en firewall være den det er galt med...

hvis det er browseren så prøv at gå ind i indstiller for IE og se om den tillader udførelsen af scripts...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : eatfinn

Dato : 12-07-03 13:49

Hej.
Det var Norton Script Blocking der forhindrede mig i at åbne bestillingssiden !!!