/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Download javaspil til pc og over fører d~
Fra : smsidiot
Vist : 516 gange
23 point
Dato : 09-06-03 11:15

Hej
jeg har fået en ide til at få gratis ting på mobilen men ved i hvor jeg kan downloade javaspil/Polyfoniskeringetoner ned på min harddisk?
så vil jeg gerne give 20 point for det. HJÆLP MIG!!!

Hilsen Jonas

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 33 point
Dato : 09-06-03 11:21

Hej Jonas

Det kan du f.eks her : http://people.zeelandnet.nl/famvaneijk/
eller her

http://kalo.host.sk/

mvh srhansen

Kommentar
Fra : smsidiot

Dato : 09-06-03 11:27

tak for svaret og ja jeg har over ført nogle stykker af dem men der er bare en lille problem nogle af dem er for storer til min Nokia 3510i

HIlsen Jonas

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 09-06-03 11:34

For store ?
Så er det vel fordi du i forvejen har fyldt telefonen med programmer og billeder og lignende, vil jeg tro.
Prøv at slette nogle af de ting du ved du ikke har brug for og prøv igen

Det sidste link jeg gav dig er til en decideret 3510i side, så de burde da bestemt virke.

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : smsidiot

Dato : 09-06-03 16:00

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 09-06-03 19:05

Jeg har også prøvet at downloade Snake 2 i farver men skærmen er for lille! Jeg downloadede den på min Nokia 3510i med Telia Express!

Kommentar
Fra : smsidiot

Dato : 10-06-03 07:20

Hej NIcki der du har prøvet snake 2 er på min Telefon.

srhansen det er det samme som Ezia sage jeg mente

mvh. Jonas

Kommentar
Fra : steelx

Dato : 10-06-03 21:20

Er der ikke en side hvor der er noget ton en sony-ericsson T310?

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 14-06-03 19:17

Er det helt 100% gratis at gøre det på denne måde???

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 14-06-03 19:23

Det er helt 101 % gratis. Det eneste du betaler for er den tid du er på wabbet. Det koster normalt omkring en krone per spil.

Det er billigt i forhold til steder hvor du køber der koster op 45 kr. !

Ergo sparer du ca. 44 kr!

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 05-07-03 17:05

KAN MAN også med t310