/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook viser ik´ indhold :-(
Fra : Rustica.dk
Vist : 639 gange
300 point
Dato : 27-05-13 10:30

Hej Kanduer..
Jeg har en udfordring, med at jeg ikke kan få vist mine indholdet af min mail. på enkelte mail.

Bla. den fra Kandu.dk ???
(Ser ud som følger : http://www.gratisimage.dk/image-7DFE_51A318D9.jpg)

Hvis jeg tager den på min Iphone, er indholdet med !

Er det noget opsætning et eller andet sted?
Der er kommet efter jeg har opdateret min Hotmail.....

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-05-13 10:32
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-05-13 14:12

Det er Hotmail/Outlook du bruger formentlig...

Den indstillings kap du skalbruge er til venstre foroven, den ligner nærmest en blomst...

Når du klikke på den kommer der en menu frem.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-05-13 15:23

Ja så fandt jeg blomsten / Tandhjulet

Hvor skal jeg så slå noget til eller fra ???????

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-05-13 15:49

Her står der jo så:

Læserude
Fra
Højre
Nederst

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-05-13 15:52

Til venstre er der også en menu:

Indstillinger for aktiv visningIndbakke>Indstillinger>Indstillinger for aktiv visning
Aktive visninger viser dig eksempler på indhold som billeder og videoer øverst i visse mails.
Vil du se eksempler?
Vis altid eksempler (f.eks. billeder og videoer)
Skjul eksempler

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-05-13 18:50

Hej igen Marken84.
Det er fint som jeg har det nu, med læseruden til højre.

Jeg har ingen visning til Højre.
Jeg benytter pt. Win 8.

Det som jeg mangler er når jeg modtager en mail fra eks Kandu.dk, så er der intet link eller tekst og billede, som vist på tidligere link. !

Jeg kan simpelthen ikke finde hvad der er blevet slået fra?
Det er efter Hotmail/Outlook, er slået sammen dette fænomen er opstået??
Øv Bøv altså...

Kommentar
Fra : poten

Dato : 27-05-13 20:56

Kender desværre ikke noget til Win 8...

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-05-13 23:12

Jeg tror bestemt heller ikke det ligger hos os-et men ved programmet selv.
For den har også fejl i win 7

Kommentar
Fra : poten

Dato : 27-05-13 23:24

Citat
Jeg tror bestemt heller ikke det ligger hos os-et men ved programmet selv.
For den har også fejl i win 7

Egentlig mærkeligt, her virker den fint på Win 7

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-05-13 23:27

Poten. Ja mere underligt det virker ok på min iPhone og ik på et win os

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 28-05-13 07:50

Det virker som om den tekst der skal står forneden, med link. er Bannet eller skjult.
Den er jo bare tom....

Håber der stadig er en der kan hjælpe mig med en løsning.....

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 29-05-13 23:40

jeg kigger lige med her, for jeg har samme problem

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 30-05-13 00:00

Hej tri. Bare helt åk ????

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-05-13 13:41

Et vildt gæt - åben IE og gå i funktioner/internetindstillinger/avanceret/ sæt kryds ved tillad aktivt indhold.
Kan det være din firewall der blokkerer?

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 31-05-13 14:45

øv det hjalp heller ikke
Ellers godt tænkt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-05-13 18:29

Mener samme spørgsmål var oppe for ikke mange uger siden, dog var det ikke helt det samme, med en spørger der ikke kunne få vist indhold? det blev løst - kan ikke lige komme på hvad spørgsmålet var, så kunne jeg henvise til det - men jeg skal lige over det.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 31-05-13 19:37

Hej Mig-selv.

Ja det kunne nu være super, hvos derer noget jeg kan bruge fra det andet spørgsmål...

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-06-13 09:52

Nå jeg lukker sagen, da jeg ikke har fået nogen løsning Snøft

Annuller spørgsmålet
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-06-13 09:53

Jeg har desværre ikke modtaget et svar, og annullerer derfor dette spørgsmål