/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
snyd???
Fra : swarn
Vist : 415 gange
1 point
Dato : 08-06-03 17:25

Hvad mener han med dette Sp.http://www.kandu.dk/dk/tip/4117

Hilsen swarn

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-06-03 17:28

Ja det kan man jo undre sig over - det er eddermanme strengt ....

han mener det er nemt at oprette mange profiler, stille spørgsmål og lade alle pointene gå i retning af een profil og dermed skrabe point ind.

..... det er da i hvert fald underholdende for vedkommende selv ..... åbenbart.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-06-03 17:29

ja men han er en spasser..! går meget stærkt ud fra at der er en sammenhæng mellem _elopius_ og elopius

tjek selv begge profiler og spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/16703

Solgaard

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 17:34

tjae.. hvis han har oprettet alle profiler fra samme IP-adresse er det da nemt at få kandu til at tjekke det. profilen _elopius_ er fra d.7.. dvs igår.

Hvorfor er tonen herinde så skingrende sinddsyg pt????

Mvh Christina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-06-03 17:34
Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-06-03 17:43

dem der har jeg allerede sendt til Søren ( Kandu ), Brian + en masse andre fra de sidste uger - men som alle jo ved kan der gå 5 minutter inden Kandu svarer og andre gange månedsvis ....
det der generer mig mest er når man uforvarende faktisk kommer til, at sidde SERIØST *host* ) at hjælpe til, så bliver man sgu noget lang i femøren når det går op for en, at man er SÅ tykt til grin.....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 17:50

åh hvor jeg holder meget af dine vendinger, karina... noget lang i femøren

problemet er også hvis de snedige snydere opretter profiler fra alle deres venners pc`ere... men sædvanligvis plejer de at blive spottet alligevel, HA!!!! (bare for at ingen får gode ideer!)

iøvrigt er det et problem med IPadresserne, når der er snyd på bordet.. hvad hvis hr og fru jensen deler computer og hr jensen blir taget i snyd? Alle profiler fra den adresse bliver slettet.. og det er jo synd for fru jensen.. (Øh...ka I følge mig?)

har stjerne-vurderingen egentlig noget at sige overhovedet???

Mvh Christina

Accepteret svar
Fra : stormfeldt

Modtaget 11 point
Dato : 08-06-03 17:53

Ja det er jo sådan en person der ødelægger det for alle andre, vedkommende hedder i øvrigt også Fillihut, og gad vide hvor meget mere.
Men jeg kan forstå på Fnollerpige at det er videresendt.

http://www.kandu.dk/dk/spg/16595

http://www.kandu.dk/dk/spg/16596

http://www.kandu.dk/dk/tip/4082

Du har fuldkommen ret Fnollerpige jeg er helt enig.

Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-06-03 18:01

Nårh, det er slemt at føle sig til grin... Det kunne da være rart, hvis de, der har glæde af points'ene kunne få points og vi andre bare kunne få en lille blomst eller stjerne eller lign. for at vise påskønnelsen af vores svar. Jeg giver glad og gerne afkald på "månedens gave" -hvis den kan glæde andre. Men det er som om, at den kun er årsag til splid i den lille familie... Er den det værd?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-06-03 18:03

Hej Chris... ( må jeg sige så`n ? )
aner ikke om de stjerner betyder noget som helst !!

Stormfeldt - ja har sendt det - og som sagt osse gentaget nogle andre for Kandu som er af ældre dato og fra sidste måned - hvor en eller anden halv-abe osse troede han var smart og rigtiiiigt havde gennemskuet det hele....

ÅÅhhh hvor dennne person som swarn her refererer til i ovnenævnte link til tippet "snyd" - dog minder mig om en eller anden ....

Karina
P.S ja Chris(tina) - det er samme IP adresse - set fra Kandu´s vinkel - så begge ryger med i faldet - såvel Hr. som Fru. Jensen .....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 18:09

hej karina.. ja du må gerne kalde mig så`n!!! Er meget nemmere!

Andre der ved om de stjerner betyder en sk.d eller om det bare er for at kunne tilkendegive, hvor glad man er for svaret?

Hvad med de stjerne der står over mit navn øverst på siden? Der er 4 en halv stjerne.. er der osse det ved jer???
(ups..har lige kigget.. tre en halv!)

mvh christina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 08-06-03 18:10

Måske er det bare en venlig sjæl, der vil vise og demonstrere for os hvor let det er at "snyde".
Spørgsmålet er om han har omgået nogle regler på uhæderlig vis, eller om han bare har udnyttet systemets legale men utilsigtede muligheder.
Men han bliver lang i ansigtet når han kommer ned til købmanden, og vil betale med disse point.

anstændigt? nej - dumsmart? ja.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-06-03 18:23

Jeg vil da hellere ha' 5 stjerner for et svar end jeg vil ha' 500 p. eller hvad maximum nu er... Nåh, jeg har ingen stjerner ved mit navn, så det skal man nok osse være superbruger for at få...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-06-03 18:27

I tilfælde af Rudolf har ret - har vedkommende da så i hvert fald ikke siddet ret tæt på katederet i folkeskolen !!! For tror "lissom" et eller andet sted - at vi udemærket godt er klar over HVOR nemt det er ... DOH!!

så halli hallo hvem du end er *basker vildt med armene* vi ved godt at man kan snyde!!

Ja, Chris - tror de stjerner ved dit navn "rates" efter hvor mange stjerner du får i de enkelte spørgsmål hvor spørgeren vælger dit svar - og vel så forestiller "graden" af kvaliteten på dine svar ( det er virkeligt GODT fundet på !!! )
for svarer du på et antal spørgsmål er du efter spørgerens forgodtbefinde afhængig at "hvor meget" et ellers entydigt og 100% korrkt svar er værd - dette overgås kun af en ting der er dummere, eller ligeså dumt - nemlig måden hvorpå tip bedømmes!!!!

Karina

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 08-06-03 18:57

Tja...selvfølgelig kan man snyde.....Men man snyder nok mest sig selv....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-06-03 19:21

Det med IP-adresserne er lidt svært. Min IP har 12 brugere, fordelt på 5 huse. Om de alle er med i kandu ved jeg ikke rigtig, men jeg kan da spørge om de vil af med nogle point til mig. Jeg har 3½ stjerne foroven og ved ikke hvorfor.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-06-03 19:32

Elopius blev i går grebet i snyd.
Derfor har han nu lagt dette tip ud: http://www.kandu.dk/dk/tip/4117
for at bilde folk ind, at snyderiet tjente et højere og uegennyttigt formål.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 08-06-03 19:39

Ja nu er jeg altså nysgerrig??!!

HVAD er det med stjerner ud for ens navn, det har jeg da aldrig hørt eller læst om før!!!!!!!!

NOGEN der kan sige mig hvad det er og om det står nogle steder hvad det betyder?

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 20:29

bantam..desværre, men jeg følger spændt udviklingen!!!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-06-03 20:40

hvor er det lige de stjerner skulle stå..? ud for ens navn ved alle ens indlæg.????????

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-06-03 20:45

Hai alle

Vi er lige kommet hjem fra Djurs sommerland...fed tur..blev kun lidt våde, det startede heldigvis førs med at regne kl 17.00..nå, ville egentlig også bare gerne følge denne tråd, da jeg også har undret mig over de der stjerner.
Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 20:54

nej solgaard... når du går ind på kandu står der "god eftermiddag og velkommen" (eller "godaften"!) Når du så har logget på står der dit navn istedet for.. m. stjerner ud for! Rul helt op i toppen her, så kan du se det! Lige ud for "kandu" med store bogstaver!

Hej Sus

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-06-03 20:54

Øverst på siden - lige over brugernavnet - er der et
antal stjerner, som viser, hvad ens svar gennemsnitligt er
vurderet til p.t.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 20:57

har I set at kandu har fjernet tippet?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-06-03 21:00

det lyder underligt jeg har ingen stjerner men har da svaret på en del spørgsmål..

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-06-03 21:02

nu da tråden alligevel er kørt af sporet er der så ingen af der kan gå ud og svare på mit spørgsmål om at vende filmen 90 grader..??

jeg ved i kan

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-06-03 21:05

hmmm, strange solgaard ... er du sikker oppe øverst på siden - heeeelt oppe i toppen står dine ledige point, superpioint og ved siden af dit navn - din "rating"

Karina

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-06-03 21:11

100% sikker'

sådan ser der ud:

KANDU?DK ledige point: 105
vejen til en hurtig løsning navn: solgaard superpoint : 5924

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 21:12

navn: solgaard (med rødt) og LIGE DEROVER er er en dynge stjerner...ikk?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-06-03 21:14

Det skal nok passe, solgaard.
Hos mig gik der tre måneder, inden stjernerne dukkede op.
Siden har de i et par perioder været forsvundet igen.
Og nu er de så dukket op påny.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-06-03 21:15

nej desværre ingen stjerne til mig åbenbart

der er en stjerne på min side og det er den ud for foretrukne

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-06-03 21:16

okay men jeg mener aldrig at jeg har haft nogen stjerner..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-06-03 21:25

solgård jeg har 3½ - hvor mange vil du ha'
Jeg aner ikke hvad de skal bruges til - måske foræres væk.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 21:28

havde I set at tippet om snyd er fjernet?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-06-03 21:28

heh tak emesen meeeen jeg har nu heller ikke noget at bruge dem til

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 21:30

hvorfor dælen er de der så mon egentlig... undre!!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-06-03 21:37

Hvorfor undrer det dig Chris - det er som jeg foreslog længere oppe :

Ligeså vel som et tip *rates* med stjerner og et accepteret svar for kvaliteten - *rates* en profil - dette sker ud fra hvor mange stjerner du får når en spørger accepterer dit svar

Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-06-03 21:37

Stjernerne viser, hvad ens svar er vurderet til gennemsnitligt set.
Får man fx to stjerner for et svar og fire for et andet,
så vil man have tre stjerner.

Så hvis man kun har èn, kan det evt. tjene som udtryk for,
at nu skal man tage sig lidt sammen.

Men selv har jeg heldigvis treenhalv stjerne - ligesom emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-06-03 21:40

Jeg har osse 3½ stjerne og har haft det længe ....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 21:41

jeg har også tre-en-halv.. tror I ikke bare alle har det? (undtagen Solgaard )

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-06-03 21:42

hvor ligger den 90 gr film
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-06-03 21:43

Ja det er da en feature der vil noget - alle har lige mange ( for nær dem der ingen har overhovedet *G )

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-06-03 21:49

Det kan være, systemet er sådan sat op, at man kun får stjernerne at se, når man har treenhalv.
På den måde undgår kandu, at dem, der har flere, bli´r vigtige - og dem, der har færre, deprimerede.

Så trøst dig, solgaard. Måske har du rent faktisk fem stjerner.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-06-03 21:53

Når alle har de stjerner, så ta'r det li'som glansen af.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-03 21:58

Stjerner! Spørg de erfarende bruger, de ved det.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-06-03 22:04

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-06-03 22:09

Fnollerpige - jeg forstår dig ikke - og måske.
Emesen.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-06-03 22:09

---> emesen

jeg slettede spørgsmålet men opretter det gerne igen hvis kan svare på det det omhandler at vende en film 90 grader så den vender på siden så passer den nemlig bedre på min smartphone (SPV)

men jeg må hellere lige oprette det igen i stedet for at bruge denne tråd

---> rellom

så går jeg ud fra at jeg har 5 stjerne

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 22:10

hvad er en erfarende bruger? Een der erfarer undervejs? Jamen det er jo lige præcis os alle sammenher!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-06-03 22:13

neeej det kan jeg ikke var bare nysgerrig
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-06-03 22:14

Ja, det var lige hvad jeg mente om det, emesen .... ( men hvordan jeg gjorde ved jeg ikke *G )

ans - svar da på det så ( ikke at jeg mener det er nødvendigt - for havde du læst de 22-23 indlæg ovenover ville du have erfaret at det ER besvaret )
men så kom du da af med den lille syrlighed.....

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-06-03 22:17

---> emesen: nåh ok så opretter jeg den ikke igen fik nemlig svaret i et andet forum men kan ikke helt finde ud af det endnu.. det var bare hvis du havde en nemmere løsning..

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-06-03 23:18

Så vidt jeg kan se er de 3 1/2 stjerne vi alle har, nåhr ja næsten alle blot en gif altså et statisk billede der aldrig ændrer sig. Jeg tror derfor ikke vi skal tillægge det større betydning end blot et symbol for... for... ja for hvad ? Pynt det var det jeg ville sige Hvis i prøver at højreklikke på det kan i gemme det som et billede, det har (tror jeg) ikke nogle dynamiske egenskaber.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 23:25

tak srhansen! meen.. ku de så ikke ha lavet giffen med 5 stjerner, så vi hver især kunne sidde og føle os helt vildt gode! og kloge!!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-06-03 23:28

buhuuuubbuuuuhuuuu jeg har heller ikke nogle stjerner.............SLAM BANG KRAJJSSSBONG BUUUUMMM av for dælen da, huuuiii nu kan jeg se en masse stjerner rundt om hovedet, men det er jo ikke der de skal være vel???

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 23:32

skynd dig at se om du kan se en kakaofugl så!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-06-03 23:33

__¸,o°´°o,¸¸,o°´°o,¸¸, (¯¨*-, ,-*¨¯) ¸,o°´°o,¸¸,o°´°o,¸__

ØJ det er snyd - jeg der ligeså troede det var et udtryk for intelligens, og evner - ja ja og så er det bare en gif !!!

Det er jo svindel!!!

Karina

P.S de stjerner du ser der, melander - jo de er mere værd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-06-03 23:34

En kakaofugl i hånden er bedre end 5 stjerner på skærmen.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 23:36

ja eyvind, men melander har jo ingen af delene... nu gør du ham bare mere ked af det!

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-06-03 23:38

@skingur Der var noget der haha.........

Har iøvrigt lige nærlæst Rfou's indlæg http://www.kandu.dk/dk/spg/16727#154626 ,

Det vækker egentlig lidt bekymring i mig... For er det rent faktisk imod Kandu's regler det der er foretaget i de nævnte spørgsmål ? Vist er det moralsk forkert og mange andre ting, men dybest set står det vel ikke skrevet nogle steder, at man ikke må have 2 eller 100 profiler? Det står vel egentlig heller ikke skrevet, at man ikke må give pointene til sig selv ?

Det må være en tom fornemmelse, at have brugt tid og kræfter på at levere en rigtig grundig strarup besvarelse, når man pludselig bliver efterladt med en fornemmelse af at spørgsmålstilleren egentlig er ligeglad

mvh srhansen

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 23:45

srhansen.. det må det næsten være, eftersom de har slettet hans tip. men nej, der står jo sådan set ikke at det er "ulovligt". Det burde der jo nok, eftersom man ikke - desværre - kan forvente en lige høj moral hos alle....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-06-03 23:47

Nej det står ingen steder skrevet at man ikke må have mange profiler, ej heller at man ikke må give point til sig selv......

- det eneste man kan sige er at det som du selv siger er amoralsk - thats all.

Tror bare ikke at Kandu opnår meget seriøsitet - hvis ikke de snart forholder sig til det, for se lige i ånden at vi allesammen gjorde det - så tog det ikke mange øjeblikke at smadre Kandu`s koncept.

Men hvad kan de gøre ?

Karina

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-06-03 23:49

@skingur, jeg nåede aldrig at læse tippet. Var det en opfordring til flerprofileri (hedder det det?) eller andet af samme skuffe ?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-06-03 23:53

Ja Kandu tager dem de selv bliver opmærksomme på.... eller gøres opmærksomme på.

Resten går fri .....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 23:53

næh.. der stod vist bare "hold kæft hvor er det nemt at snyde med point på kandu" eller noget i den retning.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-06-03 23:54

20 point for opfindelsen af ordet "flerprofileri"

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-06-03 23:58

@skingur ingen point tak, bare giv mig 20 stjerner, så må du godt bruge det alt det du vil

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-06-03 00:00

Værsåartig... her er de:

* * * * *

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 09-06-03 00:08

Hehe, de vil pynte på mit skrivebord, nu kommer der vel snart en sværm af spørgsmål og tip om "stjernebytteri" bland superbrugerne. Jeg kan lige se det for mig

point spørgsmål

500 Superbrugere og stjernernebytteri Kategori ukrudt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-06-03 00:11

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-06-03 00:15

En af mine venner har besvaret to spørgsmål: et til fem stjerner og et til tre.
Og han har hele fire stjerner stående over sit brugernavn. Ganske vist har jeg
kun tjekket det over telefonen - men jeg har fuld tillid til, at han kan se forskel
på fire og treenhalv.
Så der èr altså en form for dynamik i foretagendet.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-06-03 00:17

årrrh hvor er det snyd, rellom. Nu fratager du os alle vores nyvundne illusioner....

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 09-06-03 00:22

Bugger....Endnu en teori er blevet udvandet

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-06-03 00:25

Ja, nu forstår jeg, hvordan Newton må ha´ følt det,
da han fik et æble i bolden.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 09-06-03 00:25

@Rellom ham din ven det skulle vel aldrig være Elopius, _Elopius eller hvad han nu hedder ? Det kunne jo rede vores teori

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-06-03 00:29

srhansen, hvorfor er der @`er foran, når du skriver navne????

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-06-03 00:30

"Desværre" ikke.
Min ven er troværdig nok.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-06-03 00:33

jeg skal i seng... kigger ind i morgen, så luk endelig ikke tråden swarn!!!

GODNAT TIL ALLE.
SMAALTALK RULES!!!!!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-06-03 00:38

Bortset fra det, så er dette spørgsmål til 1 POINT ved at være oppe på 80 INDLÆG.
Så også teorien om, at det er pointene, der driver værket, må der vist rammes en pæl igennem.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 09-06-03 00:39

@ er en modedille ligesom gummisvaberen og automobilen

Det er noget jeg har set andre gøre i udenlanske forum. Først tænkte jeg, hvad skal det nu være godt for, men så åbenbarede jeg at det jo betyder domæne. f.eks ligesom albert@kandu, og dermed @kandu betyder man henvender sig direkte til kandu. Da jeg måske følte der var behov for et "henvende sig til tegn" og da jeg bruger det i udenlanske forum er jeg vist kommet til at bruge det her også.

Ps. Jeg skal gerne forsøge at lade være

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 09-06-03 00:47

Jeg kan heller ikke få øje på nogen stjerner, Sk- irriterende. Nu ved jeg ikke om jeg skal være depri eller pavestolt i følge relloms opskrift.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-06-03 00:53

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-06-03 06:56

For en god ordens skyld, kan jeg nævne, at jeg heller ikke har nogen stjerner, det pågældende sted.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-06-03 07:01

Jeg er bedøvende ligeglad hvis der er nogen fjoller rund for at få point's,de
har ikke den fjerneste værdi i min verdens opfattelse,kæmper han/hun for at få månedens præmien?,herre gud så lad dog barnet/børnene,det røre ikke mig en hujene fis,det eneste problem jeg kan se er hvis flere profiler fra samme person rotter sig sammen mod en enkelt person for at køre denne af sporet og
presse denne ud af et spørsmål,for at vinde slikke pinden(lange diskussioner som
fjerner opmærksomheden fra selve spørsmålet)

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-06-03 07:02

som

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-06-03 09:15

når der ikke er et entydigt svar på et spørgsmål synes jeg det er fint med lange diskussioner, - ofte kan en sag jo ses fra mere end een side.

jeg er ikke sikker på at tippet, som dette spørgsmål handler om (handlede om!) går ud på at score point.. tjekker man vedkommendes profil drejer det sig om spørgsmål til en 20-30 points.

* * Christina

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-06-03 09:25

Gennerelt,samme person,flere profiler,ellers har du ret.

Mange bægge små på det store multi profil markede

Manse9933

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-06-03 09:26

flerprofileri..det nye ord!!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-06-03 09:32

Han har nok ikke flere point's,og give sig selv.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 09-06-03 18:40

Okay det var da lidt af en debat ..

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 09-06-03 18:50

Mig i snakker om ..? - nej vel ..

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 09-06-03 20:08

Hej til alle

Jeg bliver nød til at få lidt hjælp , for jeg ved ikke hvem der skal ha alle de point (1) som jeg har sat på spil i denne tråd . Jeg vil i første omgang sige tak for den storer iver der er lagt for dagen.
Det var måske en ide at give alle point (1) til "Fillihut/ _Elopius_" eller hvad han/hende/den hedder.
Hilsen swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-06-03 20:14

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 09-06-03 20:19

Go' ide

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-06-03 20:24

nu du er her, elopius, så fortæl os hvad du mente med det tip, der nu er slettet af kandu...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-06-03 20:27

ja _Elopius_ bør ha' pointet
Emesen.

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 09-06-03 20:47

poinet

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 09-06-03 21:10

og skingur - hvilket tip ..?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-06-03 22:10

Gisp mine 3½ stjerner er væk.
Emesen.

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 10-06-03 16:11

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 10-06-03 16:18

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 10-06-03 16:23

http://www.kandu.dk/dk/spg/16569

Sku' det være bedre ?

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 10-06-03 16:26

Accepteret svar Fra : emesen Dato : 05-06-03 19:30

Kære Hr. cykelsmed.
Hvorfor.
Hilsen Eyvind.
___________________________

Nåhh ja ..!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-06-03 16:32

Elopius!
Jeg er ked af det. hvis du er ked af noget, og hvis jeg viste hvad du er ked af kunne jeg måske hjælpe dig.
Emesen.
PS. Elopius - det minder om noget græsk - hvad mon det betyder.

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 10-06-03 16:35

Jeg ved så ik lige hvad du snakker om men ..

Nå men Elopius kan det måske godt være græsk, aner det ikk.. Jeg har selv fundet på det engang jeg skulle bruge et mærkeligt ord i en stil..

hvorfor fortæller jeg dig det ?

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 10-06-03 19:56

stilhed ..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-06-03 20:21

Jeg har lige afprøvet et program, og det tog en time.
men jeg ved ikke hvorfor du fortæller mig det.
Emesen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-06-03 20:37

For at gøre denne tråd lidt mere intressant

http://www.hostultra.com/~kszonew/hwo/season2/2024.htm

Den kan da vel ikke køre for evigt,det bliver mere og mere besværligt at komme
ned i bunden af denne tråd.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-06-03 20:39

Det er sku godt at man har auto scroll på sin mus.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-06-03 20:59

Det anede mig Manse9933.
Det ord/navn er svært at finde på.
Emesen = MSN stavet på dansk.
Em siger M
Es siger S
En siger N
Hilsen Eyvind. http://www.frederiksberghospital.dk/FHTekniskTjeneste.nsf/SkalKategorier/Praesentation
Nederst.

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 10-06-03 21:10

"pift" "pift" flot fyr Eyvind.

Bente

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-06-03 21:14

oooooooooooovvvvvvvvvvv yes

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-06-03 21:18

Så nu har jeg gemt billedet under spøjse billeder

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-06-03 21:21

Så kan jeg sidde og se på hvem jeg skændes med på kandu

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-06-03 21:22

Ud over Windows programmer har jeg også lidt billedmanipulationskorrigende programmer.
Emesen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-06-03 21:28

uha, så tør jeg ikke gætte på i hvad retning du har manipuleret billedet, for
at tiltrække kvinderne eller for at have et privat liv

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-06-03 21:35

Privatlivet er en god ting, og bør beskyttes så godt man formår.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-06-03 21:37

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-06-03 21:46

den sev ind emesen

pift" "pift" flot fyr Eyvind.

Bente

selv manipulation kan åbenbart ikke skjule dynamiken

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-06-03 22:35

ctrl + end er også en mulighed...

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 11-06-03 13:46

emneskift.......!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-06-03 16:25

Ja så vil jeg foreslå "De græske guder og deres betydning i hverdagen"
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-03 16:51

Kan man ikke foreslå kandu at der skal være en grænse for vor mange svar der må være.
Swarn bør give det ene point nu, så dette kan blive lukket.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-06-03 19:25

siden hvornår har du skullet bestemme det, ans????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-03 19:30

Til skingur!
Jeg bestemmer ikke, det var bare et forslag.

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 11-06-03 19:48

få jer et liv

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 11-06-03 20:11

Grunden til at der er kommet en gruppe som smalltalk er vel netop for at div spgsm eller emner kan få lov at stå længe åbne, det kan da ihvertfald aldrig være andre em den der stiller det der kan bestemme hvornår det er passende at lukke ned, og så længe der er liv er der vel ingen grund til at lukke.

Og ans kan jo bare lade være at deltage i det hvis han ikke har lyst

Bantam

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-06-03 20:23

Det er her der afbrydes forbindelsen til en "tråd", hvis man ikke gider se flere mails.
Citat
"V" Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Emesen.

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 11-06-03 21:02

..

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 12-06-03 14:03

...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 16-06-03 23:40

Er i klar over at dette er indlæg nr. 130... ROFL... og hvad har det ført til?

Synes bare lige i skulle vide...

MVH den informerende Ostemand!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-06-03 01:11

indtil nu?,til bunden af siden.

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 18-06-03 11:15

Tak for svaret stormfeldt.

Ja det var sku godt nok noget af en tråd, jeg fik sat i søen her så jeg var nød til at trække lod om alle de point jeg udsatte, og de gik til stormfeldt

Så nu må jeg heller lukke her,og sige mange tak.

Hilsen swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 19-06-03 17:21

fusker

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 20-06-03 23:51

heh nu har jeg også fået de der stjerner og jeg har 3 og en halv...