/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
musedrillerier
Fra : kj
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 06-05-13 15:04

Har en KVM switc (skifter mellem 2 PC'erder deler mus og skærm) På min win 2000 kører musen fin med de drivere der er i win 2000, det gør den også på den ande PC, men når jeg skifter tilbage er festen slut, skrollhjulet virker ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-13 20:42

Hvis du sætter musen direkte i win 2000 - kan du så tage den ud og sætte den ind igen.

En mulighed er jo 2 stk trådløse mus sat til hver sin comp, for det fylder da ikke så meget.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 07-05-13 08:55

Det har jeg ikke prøvet, men sagen er at det har kørt uden problemer i flere år, men den sidste måneds tid har der været problemer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-13 19:22

Du kunn også prøve at stille computeren tilbage i tiden - til før den lavede ballade.
Gendannelsespunkter vises for hver dato der er lavet noget.
Men jeg kan ikke huske om win 2000 har funktionen gendannelsespunkt.

Men hvis du har win 2000 CD kan måske køre en rep.

Start > kør > skriv > sfc /scannow
mellemrum mellen c og /
Men den funktion kan jeg heller ikke huske om den er der.

Har du en win 2000 CD

Kommentar
Fra : kj

Dato : 14-05-13 10:17

Ja jeg har en win 2000 CD

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-13 11:53

Det er et stykke tid siden jeg kørte med win 2000, og jeg er ikke sikker på at funktionen findes.

Så måske skal du gøre sådan:

start comp > læg din win 2000 cd i drevet og luk drevet > afbryd den, så den ikke selv vil starter.

Startikon > vælg kør > og nu skal du skrive > sfc /scannow > enter
(der skal være mellemrum mellen c og / )

Annuller spørgsmålet
Fra : kj

Dato : 21-05-13 14:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Har løst problemet ved at læse nye drivere ind på begge PC'er