/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gratis Mailware program
Fra : axelbjarne
Vist : 667 gange
100 point
Dato : 06-05-13 09:16

Gratis Mailware program?

Accepteret svar
Fra : thewolf

Modtaget 110 point
Dato : 06-05-13 09:28

Hei
Gå til http://www.malwarebytes.org/.
Last ned den FREE og innstaller, ikke innstaller demo versjon av pro, så sant du ikke vil. Beste program det finnes.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 06-05-13 09:55

Jeg har haft det instaleret, men fik en advarsel fra Norton Internet Security om at det konfliktede men antivirusprogrammet.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 06-05-13 10:07

Dette her er rigtigt godt
http://www.iobit.com/malware-fighter.php

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-05-13 11:14

Malwarebytes antimalware i gratis version er et rigtigt godt program til at scanne med, den yder ingen beskyttelse mod malware på vej ind i computeren men kan finde og fjerne malware bedre end de fleste andre programmer, programmet startes kun når du engang imellem vil scanne computeren for at se om din standard beskyttelse har sluppet noget skidt igennem (husk at opdatere før scanning) når progammet kun kører under scanning så kommer ikke i konflikt med andre antimalwareprogrammer, medmindre det andet program scanner samtidig, og det bør man undgå, det er en falsk advarsel fra det andet program, men generelt bør man ikke have mere end et antivirus program på computeren

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 06-05-13 13:34

Tak for svaret thewolf.