/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
opdatering af ½gammel GPS
Fra : Avant85
Vist : 1182 gange
300 point
Dato : 02-05-13 21:32

Kan det lade sig gøre at opdatere kortet i en Garmin Nuvi 14xx

Hvis jeg fulgt instrukserne, så har jeg kørt nede i en motorvejssløjfe i tyskland endnu

Jeg har givet omkring 1500,-

nu kan man få en til 888,- med evigheds-opdatering

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-05-13 22:32

køb en ny.
den slags er håbløst gammeldags når den er nogle få år gammel

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 300 point
Dato : 02-05-13 22:57
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-05-13 08:57

Der findes masser af sider med ''gratis og nyt'' software til din Nuvi
det er bare et spørgsmål om at finde det.
http://gpsunderground.com/forum/forum.php

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-05-13 15:21

For flere år siden, inden det blev moderne med automatisk og liveopdatering købte jeg opdatering ved FDM, jeg har så siden købt liveopdatering samme sted, og har så adgang til opdatering fire gange om året.
Du skal så have data på Garminèn parat ved bestilling.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-05-13 17:48

Jeg har et 4 år gammelt kort i min, og jeg finder stadig vej.
Men jeg bruger det også kun til at finde stedet indenfor 500 meter
men mennesker bliver afhængig af den slags goder = brug et kort.

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 04-05-13 07:47

Tak for svaret katekismus.