/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
ikon på proceslinien
Fra : trimare46
Vist : 815 gange
300 point
Dato : 02-05-13 08:52

jeg har en lenovo thinkpad edge, og på proceslinien plejer der at være et ikon med lenovos værktøjskasse. det er en blå cirkel hvori der er tegnet noget værktøj.
men nu er ikonet pludselig væk.
hvor finder jeg det igen og får det tilbage på proceslinien?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 310 point
Dato : 02-05-13 09:20

H-klik på proceslinien - egenskaber - proceslinie - tilpas

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-05-13 10:16

Ellers kan du finde ''ikonet/ programmet'' i C: programmer og trække det ned på proceslinien

Kommentar
Fra : alka

Dato : 02-05-13 11:10

Gå ind på Lenovos support:

http://support.lenovo.com/en_DK/downloads/default.page?selector=expand

find din pc og download programmet. Du kan formentlig også finde programmet ud til v. Venstre klik på start og vælg alle programmer.

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 02-05-13 11:28

Tak for svaret mig-selv.