/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
App hjælper søges
Fra : Rustica.dk
Vist : 559 gange
100 point
Dato : 29-04-13 14:58

Er der nogen der kander til en App, som kan hjælpe mig med at huske at rejse mig op, strække mig, bevæge mig rundt mm. ?? jeg har søgt lidt men finder ikke lige noget...

Så kender du en App til Iphone, du kender til, eller har fundet/hørt om, så vil jeg MEGET gerne have et navn at søge på

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-04-13 18:28

Endomondo Sports Tracker PRO
Hold styr på dine fysiske aktiviteter og sæt nye mål.

se mere her:

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/mobil/article1529998.ece

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 29-04-13 18:47

Spændende men ikke lige hvad jeg søger.

Der skal være sådan en som evt. kan fortælle rejs dig og bevæg dig.
stå ved dit bord (Hæve/sænke bord)

Og så sadan i den retning tænker jeg..

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-04-13 20:44

I din kalender skriver du aftaler ind med påmindelse 5 min. før- husk nu at ændre din stilling

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-04-13 20:45

og så følger du bare de gode råd her:

http://www.jobogkrop.dk/

Kommentar
Fra : voo

Dato : 29-04-13 21:39

Prøv at søge på pauseboggie fra gigtforeningen

Voo

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-05-13 12:03
Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-05-13 08:41

Hej Alle sammen..

Der er ikke rigtig noget der har virket...

Jeg har forsøgt mig med den app. fra Gigt foreningen.
Men den virker slet ikke. den kommer ikke altid med "advarelser"

Hvis der evt. er andre der kender til en app. så vil det være dejligt..

Annuller spørgsmålet
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-06-13 09:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål