/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"Rullepanelet"
Fra : yearhouse
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 29-04-13 13:16

Daws venner.

Når jeg nu højreklikker på et eller andet, kommer der jo et Rullepanel (eller hva´ det nu hedder.)
Kan jeg SELV tilføje noget i denne boks?
F.eks. vil jeg gerne ha´ min mailaddresse til at stå der m.m.
Jeg ved godt, at Google laver Autoudførelse, men ikke på alt.

Jeg venter med spænding (til i får fri fra skole). *LOL*

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-04-13 13:21

Win8?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-04-13 13:24
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-04-13 13:26
Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-04-13 13:50

Uha-da da.

Jeg har prøvet at søge komandoer....uden held. Det er måske fordi min Pc ikke forstår engelsk?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 29-04-13 13:56

Tror det ikke, men hvis du selv vil lave det, så skal du begynde i din regbase.

http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/add-any-application-to-the-desktop-right-click-menu-in-vista/

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-04-13 14:29

Nu har jeg været i registreringseditor og fulgt vejledningerne, men kan sq ikke.
Jeg så osse Stardock-linket.....men de vil ha´ penge for et program....Og får først penge i morgen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-04-13 15:07
Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 29-04-13 16:50

Tak for svaret mig-selv.

Efter en omsiggribende oprydning i min egen hjerne, fandt jeg dælme ud af det.Linket hjalp mig igennem.
Kæft jeg er stolt af mig selv.

Men tusind tak for din, IGEN, gode støtte.