/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tastatur
Fra : Avant85
Vist : 513 gange
300 point
Dato : 29-04-13 11:10

Jeg ved ikke hvad det hedder. Men jeg vil gerne have et "alm" tastatur, når jeg skal skrive på min mobil - sådan et, som på en gammeldaws mobilos; med stavekontrol og det hele -HVORDAN ?

Jeg har fået Huawei Y200 og jeg kan bare ikke få den sat op med det tastatur

Min datter har en Galaxy Y, hvor hun kan sætte det op - der kaldes det 3 x 4 -tastatur

Jeg har spurgt ved forhandleren, som mener at den skulle kunne sættes op ellers er der en app

Er der nogen, som kan tyde problemet, som jeg forsøger at beskrive OG er der evt. HJÆLP ?

Venligst Avant85

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 310 point
Dato : 29-04-13 11:35
Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 29-04-13 11:47

Tak for svaret dk.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-04-13 11:47

Det gør du på selve tastaturet, åben en eller anden felt hvor du kan skrive, for eksempel en sms, så kommer tastaturet frem, tryk på den lille nøgle nede til højre så kommer indstillinger for tastaturet, på min hedder det Stående tastatur, tryk på den og vælg mellem Fuld tastatur eller Telefon tastatur.
Samme sted kan du skifte sprog og andre indstillinger angående input