/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson Xperia active
Fra : scrubber
Vist : 589 gange
200 point
Dato : 27-04-13 14:00

Har en Sony Ericsson Xperia active som jeg egentlig er tilfreds med. Men da den flere gange har sagt at jeg skulle opdatere telefonen til et nyere system, valgte jeg med bange anelser at gøre det. Jeg har jeg ikke læst matematik samt IT videnskab i mindst 7 år.
Men jeg valgte at opdatere lortet og min bange anelser viste sig at holde stik. Efter jeg har opdateret vil den feks gå på Facebook mere når jeg trykker på ikonet får jeg bare beskeden : Forbindelsesfejl - Prøv igen. Og det kan jeg så blive ved med igen de næste 10 år det kommer jeg ikke videre af. Jeg har også 6 gange slukket lortet men det hjælper ikke noget. Dog kan man se at telefonen godt kan finde ud af at opdatere div. beskeder samt anmodninger m.m. Men jeg kan bare ikke komme ind på selve Facebook mere uden at få beskeden forbindelsesfejl.

Øv hvornår laver Sony Ericsson en opdatering som virker. Har også prøvet at redde min opdatering med programmet Sony PC Companion 2.1 som medfølger. Men det hjalp heller.
Jeg er en novice til telefoner, og jeg orker ikke hver gang man køber en ny at skulle bruge flere uger på at få lortet til at virke. Overvejer seriøst at give lortet væk og få en almindelig telefon til 300 kroner. De burde ikke hedde smartphone de skal hedde bøvlphone.

mvh rene B

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-13 15:23

Har du en dårlig dag eller er der et spørgsmål gemt i indlægget?
Du behøver ikke bruge hele 300 kr på en telefon som ikke kan gå på Facebook, de kan købes helt ned til 150 kr cirka og måske endnu billigere.
Sony smartphone opdateres fra en Windows computer med programmet Sony PC Companion, du bør altid være helt opdateret både med smartphone og computer + ikke mindst programmerne
Citat
ikke gå på Facebook mere når jeg trykker på ikonet får jeg bare beskeden : Forbindelsesfejl
vær du glad for at du ikke behøver spilde din tid på Facebook
God weekend

Accepteret svar
Fra : Miksi76

Modtaget 200 point
Dato : 28-04-13 09:49

Prøv at hent Facebook på Play butik igen

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 28-04-13 11:25

Tak for svaret Miksi76. Ja alt er svært når man ikke er ekspert om er røget over 50. Men mange tak for svaret det løste problemet !