/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia n8 - c-drev
Fra : Toupie
Vist : 610 gange
200 point
Dato : 24-04-13 22:29

Hej Kanduer

Jeg har en Nokia N8 og den skriver (tit) at mit drev er fyldt og jeg skal slette noget. Men jeg ved ikke hvad jeg skal slette og heller ikke hvordan - er der nogen der kan hjælpe?

// Toupie

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 24-04-13 22:47

Fandt lige dette :

>jeg har en Nokia n8, og når jeg prøver at installere ting siger den at C drevet er fyldt og jeg skal rydde op der, men den har normalt installeret på e:intern hukommelse og der er der stadig 3.2gb på

Hvordan ændre jeg installationsmappen ? :)

>I Indstillinger skal du finde noget som hedder Filstyring, på min N8 ligger den under Program. - Kontor

Nu har jeg ikke sådan et "kræ" så jeg kan ikke checke denne info, men det kan du sikkert

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-13 22:56

Hej finnostervig

Hmm... kan finde indstillinger men der er ikke noget der hedder Filstyring. Jeg har en mappe der hedder Filer og her kan jeg finde c.drevet men jeg ved ikke hvad jeg må slette og om jeg kan slette????

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 25-04-13 08:07

hej toupie

jeg har haft samme problem med min n8, og du skal en helt anden vej ind til problemet.
du skal starte med at gemme alt hvad du har på din telefon på din pc. gøres nemt med nokia pc suite.
og så skal du ringe til nokia. der er en kode der skal indtastes for at løse problemet, men jeg kan ikke huske hvad den er og hvordan jeg gjorde, men jeg blev guidet igennem af en medarbejder i nokias kundeservice.
og det virker helt perfekt bagefter.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-04-13 15:18

Nu er det sådan er der ikke skal installeres noget på C: drevet, andet end opdateringer og nokia programmer.

Jeg har haft et problem med at jeg ikke havde noget ledig plads på mit C: drev, det var min mail opsætning der var skyld i det.

Hvad er det du prøver og installere og hvad har du kørende af apps på din N8?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-04-13 16:45

Webnoob:
Den eneste abb jeg har på min mobil er endomondo. Den skriver det hvergang jeg har haft mobilen slukket og hvis jeg vil sende mms eller oploade til facebook skriver den at der ikke er plads nok på c.drevet til at jeg kan udføre handlingen. Ved ikke om der er noget forkert med min mailopsætning....

Trimare46:
Måske det viser sig at være løsningen.. at ringe til nokia

// Toupie

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 200 point
Dato : 25-04-13 17:07

du kan roligt ringe til nokia. det er så vidt jeg har forstået en fejl der ligger på telefonen, og den fjernes let og elegant med nogle få indtastninger.
jeg har prøvet det 2 gange, og det er umagen værd.

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 26-04-13 14:04

Tak for svaret trimare46.

// Toupie