/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
fiske steder på sjælland
Fra : bet.sand
Vist : 3896 gange
40 point
Dato : 08-06-03 14:05

hej kender i nogle gode steder af fiske ?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-06-03 14:33

Hav, Kyst, Sø eller Put & Take... hvilket område ???

Kommentar
Fra : bet.sand

Dato : 08-06-03 14:46

bor i ballerup ca 15 km fra kbh

Kommentar
Fra : bet.sand

Dato : 08-06-03 14:47

bor i ballerup ca 15 km fra kbh

Kommentar
Fra : bet.sand

Dato : 08-06-03 15:34

gerne hav ,søer eller åer

Kommentar
Fra : bet.sand

Dato : 08-06-03 15:34

gerne hav ,søer eller åer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-03 22:24

I Jonstrup hegn mellem Ballerup og Værløse ligger der en skovsø. Fiskeri er frit ; der er masser af små Gedder !!!
Ca. 15-20 min. gang fra Voldens Kvarter, Broens Kvarter osv. V.N.V. på. Kik på kortet; det er den største der er tegnet ind; nord for skolen.. og "Knæk og Bræk".

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sliversen

Dato : 13-06-03 12:50

Ude ve vindmøllerne på lynetten ellers det meste af nordkysten ser også mange der står og fisker ude ved knud rasmussen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-03 17:30

Ja, og så er der tippen ude ved Nordhavnen. Ca. 17 min. gang fra Nordhavnen Station; ude ved Skudehavnen skråt over for Svanemølle-Værket !

Kommentar
Fra : bet.sand

Dato : 13-06-03 18:37

takker alle -og modtager gerne flere -men jeg vil prøve nogle af steder af og vender tilbage med point
bet

Kommentar
Fra : bet.sand

Dato : 13-06-03 18:37

takker alle -og modtager gerne flere -men jeg vil prøve nogle af steder af og vender tilbage med point
bet

Kommentar
Fra : bet.sand

Dato : 13-06-03 18:37

takker alle -og modtager gerne flere -men jeg vil prøve nogle af steder af og vender tilbage med point
bet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-03 21:59

Knæk og Bræk Bet...

Tihi-...pen topper; Kylen.

Kommentar
Fra : Kynskov

Dato : 14-06-03 23:28

Hej "bet.sand",

Har gode erfaringer med kystfiskeri ved Rungsted (lige nord for havnen - aflang p-plads på vandsiden) - har fanget flere havørreder dér.

Kan desuden sige god for området ved vindmøllerne - aldrig kommet hjem uden torsk.

Knæk & Bræk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-06-03 07:07

Tilslutter mig Vindmøllefolket. Var derude igår på hjørnet -, ved indsejlingen til Lynetten Havn. 5 Hornfisk og en stegetorsk

Prøve det !

Kommentar
Fra : mikogjim

Dato : 17-06-03 17:18

Hvad med at prøve Råmosen (gedder) ellers Put and taken på den anden side af baltorpvej.

Kommentar
Fra : saddiq

Dato : 21-06-03 18:25

Som andre har sagt: Nede ved knud rasmussen. Man skal ud og vade på den sten-"banke" der er lige ud for statuen......bedst om natten, og ellers udemærket fiskeri. Lidt længere nord på ligger strandmøllen, ved mølleåens udløb (bemærk: hold dig ude for fredningsbæltet)....et rigtig godt sted med masser af havørrder, hornfisk og i perioder torsk. Sidstnævnte er et favoritspot. Hvis det drejer sig om torsk, så er skodsborg strand et godt sted om natten.

god tur.

Kommentar
Fra : saddiq

Dato : 21-06-03 18:25

Som andre har sagt: Nede ved knud rasmussen. Man skal ud og vade på den sten-"banke" der er lige ud for statuen......bedst om natten, og ellers udemærket fiskeri. Lidt længere nord på ligger strandmøllen, ved mølleåens udløb (bemærk: hold dig ude for fredningsbæltet)....et rigtig godt sted med masser af havørrder, hornfisk og i perioder torsk. Sidstnævnte er et favoritspot. Hvis det drejer sig om torsk, så er skodsborg strand et godt sted om natten.

god tur.

Kommentar
Fra : kblomm

Dato : 28-06-03 23:35

HEj... ved Tueholmsøen, beliggenhed mellem VALENSBÆK OG aLBERTSLUND, f**KING GODT STED til at fange gedder, jeg fangede en på 7,5 kg. hver gang jeg fisker der fanger jeg min. 5 gedder.
der ligger en sø ved siden af, der kan man fange store sø-ørreder helt op til 8 kg.

knæk og bræk...

blomm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-03 23:58

Og.... Hvis du sku' komme til Helsinør. NEJ, ikke Kronborgkysten, men...
Har du mod på at; gå/busse/cykle lidt nord på; så: Bade/Både-broen ved Ålsgårde havn. SUPER fladfiske/torske/ørred spot.

Ballerup -> Helsinør -> 7 Zoner.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-03 11:56

Har du haft bid her i den sidste måneds tid? Det er ved at blive makrel tid og de mange turbåde i Øresund er så småt ved at instille sig på at gå efter disse. Det var måske værd at prøve? Jeg sejler ofte med Øby fra Skovshoved. Dejlig båd med masser af plads og hyggelig salon.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : pha_66

Modtaget 40 point
Dato : 21-07-03 10:22

http://www.lystfiskeri.dk/ prøv dette link, der er fangstpaldser over hele landet med rutebeskrivelse osv

Godkendelse af svar
Fra : bet.sand

Dato : 23-07-03 15:23

Tak for svaret pha_66. tak for en rigtigt godt link

Kommentar
Fra : bet.sand

Dato : 23-07-03 15:26

og tak til alle jer andre... i skal prøve den side pha _66 har lavet link til