/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Gryderet med lam
Fra : pifo
Vist : 871 gange
100 point
Dato : 24-04-13 08:30

Jeg har noget skært lammekød skåret i tern liggende i fryseren.

Kan jeg få et godt bud til en god gryderet?

(det skal være én, der er gennemprøvet - jeg kan godt selv "google")

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-04-13 15:04

Det min kone laver er meget tæt på dette:
http://www.webopskrifter.dk/madopskrifter/4647/

Før kunne jeg ikke lide lam, det smagte af uld i min barndom, men dette smager himmelsk...

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 24-04-13 15:22
Kommentar
Fra : fun2

Dato : 24-04-13 15:47

Synes den ret Svend linker til ser lækker ud, elsker at der skal bruges: "17 1/2 champignoner".

Men ellers prøv den berømte sjællandske egnsret "lam i roen"!

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 28-04-13 20:19

Tak for svaret katekismus.