/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Logind
Fra : bjarnebr
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 23-04-13 10:39

Jeg har en maskine med Windows 7 og Norton Internet Security 2013, derudover har jeg installeret Csis Heimdal og Malwarebyte i prøveversionen.
Hver gang jeg starter maskinen er jeg logget af diverse hjemmesider bl.a. Kandu, selv om der er sat hak i "husk mig".
Hvem kan fortælle mig hvor jeg skal ændre en indstilling for at forblive logget ind?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-04-13 10:42

Internetindstillinger/ Autoudførelse

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 23-04-13 10:43

Browseren/ funktioner/ internetindstillinger/ indhold/ autoudførelse

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 23-04-13 10:53

Hej mig-selv
Jeg har prøvet dit råd, og sat hak i alle felter, hvorefter jeg genstartede maskinen, med det resultat at jeg IKKE var logget ind på Kandu.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 23-04-13 10:53

PS jeg bruger Internet Explorer 10

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-04-13 11:05

Jeg kender ikke Norton - men det kunne være at du har fået sagt nej til Norton, og det er den som husker det nej.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 23-04-13 11:05

Under Internetindstillinger > generelt er der en, der hedder slet browserdata ved afslutning. Fjern hakket i den!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-04-13 11:06

Så er det fordi et af dine programmer sletter dine Cookies

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 24-04-13 13:57

Tak for svaret mig-selv.
I går fulgte jeg dit råd uden resultat, men nu har jeg brugt maskinen i et døgn med flere starter og hver gang er jeg logget ind når jeg starter Kandu.