/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Ringenes herre
Fra : Tiwaz
Vist : 366 gange
100 point
Dato : 02-12-01 23:10

Kort og godt... Hvad hedder verden som Middle-earth er en del af???

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 02-12-01 23:49

den verden som Middle-earth(gamle nordiske navn Midgård, som Middle-Earth jo hedder på dansk.)
er en opdigtet verden som svarer til vores jord i en ”imaginær tid” engang for længe siden.
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-01 09:48

On Sun, 02 Dec 2001 22:09:48 GMT, "Tiwaz" <Tiwaz.news@kandu.dk> wrote:

>Kort og godt... Hvad hedder verden som Middle-earth er en del af???ername = 'news.worldonline.dk' and Active = 1K - 7K.
>
Såvidt jeg husker hedder den Arda. Prøv evt. google eller din
favorit-søgemaskine.

Anders

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 03-12-01 12:51

Hej

Arda, Grundlæggende beskrivelse af og til J.R.R.Tolkens fantasiverden.
http://www.annalsofarda.dk/Annals-of-Arda/Others-index-tables/Others.htm
Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-01 14:55

"Anders Hertz" <a_hertz.ReMoVe@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:3c0b3c2b.517044851@sunsite.dk...
> On Sun, 02 Dec 2001 22:09:48 GMT, "Tiwaz" <Tiwaz.news@kandu.dk> wrote:
>
> >Kort og godt... Hvad hedder verden som Middle-earth er en del af???ername
= 'news.worldonline.dk' and Active = 1K - 7K.
> >
> Såvidt jeg husker hedder den Arda. Prøv evt. google eller din
> favorit-søgemaskine.

Eller en af tolkien grupperne i alt. eller alt.fan. -domænerne.
En af dem er vist nok kommerciel, men i den anden vil du kunne få svar på
alt!!

VH MIKKL

Kommentar
Fra : Tiwaz

Dato : 03-12-01 18:40

ok tak skal i have...
og takker osse briani for den ellers ok besvarelse, men det var ikke lige det jeg søgte .*SS*.. vidste det godt.. men takker.
Anders Hertz: takker det var det svar jeg søgte, havde ellers søgt i vildskab på Google.com, men tilsyneladende ikke med de rigtige søgeord..*SS*
PARKENSS: tak for linket, vil kigge på det med det samme..*SS*
Mikster: tak for dit svar...

Hmm syns dog ikke jeg vil acceptere svaret fra briani..*S*

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-01 20:57

Tiwas wrote:

> ername = 'news.worldonline.dk' and Active = 1K - 7K.

??????????

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-01 11:35

Andrew spurgte:

> Tiwas wrote:
>
> > ername = 'news.worldonline.dk' and Active = 1K - 7K.
>
> ??????????

Ja, gad vide hvordan det udtales.

Mvh.: JG

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-12-01 12:46

>
> Andrew spurgte:
>
> > Tiwas wrote:
> >
> > > ername = 'news.worldonline.dk' and Active = 1K - 7K.
> >
> > ??????????
>
> Ja, gad vide hvordan det udtales.
>
> Mvh.: JG

ja, gad vide....hmmmmm :-l