/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Hvordan gør man en tablet ren?
Fra : Knulle
Vist : 705 gange
100 point
Dato : 20-04-13 07:33

Min tablet har fedtede fingre pletter Men hvordan får man dem væk uden at ødelægge skærmen?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-04-13 08:28

60 graders kogevask vil gøre end el ved det...Indsæt din tekst her

Spøg til side - en gang skærmrens købes i enhver butik de handler med disse tablets.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-13 08:35

Jeg blev anbefalet alm. opvaskemiddel til min. Jeg har købt en pen, der kan stadig komme duppemærker, men ikke meget.

Accepteret svar
Fra : sigmatau

Modtaget 100 point
Dato : 20-04-13 09:29

Helt enkelt med en klud af microfiber, ethvert supermarked har dem
De skal bare bruges tørre, i meget grelle tilfælde vredet hårdt op i koldt vand.
Husk at der ikke må bruges skyllemiddel ved vask af dem.
De bliver helt uundværlige, når først man har dem i huset, også til briller, spejle, tv mm.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-04-13 15:15

En klud af microfibre er ikke nok, hvis man som jeg bruger håndcrem

Derimod en gang opvaskemiddel opløst i vand, tager det fedtede.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 21-04-13 07:02

en lille sjat isopropylalkohol på en tør microfiberklud tager også håndcreme og langgt de fleste plastikmaterialer tåler det- BRUG IKKE ALMINDELIG HUSHOLDNINGSSPRIT

Godkendelse af svar
Fra : Knulle

Dato : 21-04-13 07:09

Tak for svaret sigmatau.