/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Program fra Giveaway for the day
Fra : granner01
Vist : 695 gange
200 point
Dato : 19-04-13 12:57

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-04-13 13:06

Det er ikke bedre eller værre end så mange andre gratis programmer.
Selv kunne jeg ikke finde på at bruge det, men smag og behag.
Jeg bruger de gratis portable programmer der findes her:
http://www.wisecleaner.com/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-04-13 13:07
Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 210 point
Dato : 19-04-13 13:37

Jeg er ret enig med 'mig-selv' (mig selv,........ ...

kig op på youtube,.. der finder du anvisninger til at prøve programmet (gratis)
er du tilfreds / kan lide programmet (sammenlignet med andre lign)
og synes det er pengene værd,.. kan du jo bare betale for det,
fx.
http://www.youtube.com/watch?v=m6b0odY1ftc

OG - læs ALTID kommentarene UNDER videoen,
det er din garanti for at programmet er hvad det giver sig ud fra at være,
- ellers skal det nok blive kommenteret,.. !

er der ingen kommentarer under videoen / linket, så lad det ligge. (spam)

ja ja ja,.. ikke noget moralprædiken,
den slags firmaer førsøger med 'arme og ben' at sælge dig alt mulig og Umulig
unødvendig bras,...

altså den kloge narrer den mindre kloge...

i praksis,.. det er pokkers svært at vælge de ærlige,. ud af de (alt for mange) Uærlige.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-04-13 13:51

Hvorfor tror du jeg spørger her inden jeg prøver et program?

Jeg køber de programmer jeg har brug for. Eller henter dem der er gratis.

Ellers påskønner jeg jeres hjælp, altid godt at blive klogere og at lære nyt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-04-13 13:59

Som andre sikkert har skrevet før, man kan altså rydde for meget op.
Så husk altid at lave et restore-punkt eller regbase backup.

Programmerne er gode, men at bruge dem mere end engang om måneden er overflødigt
hvis man ellers bare bruger sin pc til normalt brug
men jeg kan da godt se det sjove i at et program kan finde så meget skidt - efter et uger, og dagen efter nøjagtig det samme, så jo, nogle virker og andre er det rene

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 19-04-13 18:05

granner01.

her kan du se programmet i brug,
det finder / sletter skam,.. tilsyneladende en masse 'fejl'

derefter har jeg scannet med WiceCleaner,.. som mig-selv også er inde på,
det finder så en masse 'nye' - 'fejl'
billed 3,

http://peecee.dk/upload/view/408355
http://peecee.dk/upload/view/408356
http://peecee.dk/upload/view/408357

for god orden skyld skal nævnes at computeren lige forinden
var scannet med :
Microsoft security Essentials
Microsoft online scanner,
F-Secure online scanner
Malwarebytes
alle tilsyneladende uden fejl.

på et tidspunkt havde jeg 5 - 8 forskellige af den slags 'mirakelprogrammer'
PC-speedup / health / cleaner / tuner,.. og hvad man ellers finder på af iørefaldende salgstricks,

hvert program starter tilsyneladende forfra,.. og fandt helt 'nye' fejl,
hvorfra fejlene kommer, skal jeg ikke gøre mig klog på,

men noget kunne tyde på at 'fejlene' ikke er så skadelige som det ser ud til,
og hvilket program man vælger,.. er nok smag og behag,

men den såkaldte Reklameværdi,.. altså hvor mange fejl programmet kan fremvise,
har nok en stor Salgs-effekt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-04-13 19:27

Jeg har selv scannet med flere af de programmer du nævner, så jeg er klar over at der tit er fælder i ubruelige programmer, der finder så mange fejl og så lige vil have penge for at rette dem.

Jeg er heller ikke bange for at formatere og starte forfra, jeg har backup af det hele og et image til lige at læse ind.

Jeg ved ikke hvorfor jeg lige faldt for det program, jeg plejer at kigge, ryste på hovedet og så slette.

Men du får de point for din grungige gennemgang og fordi du gav mig den genvej til youtube.

Godkendelse af svar
Fra : granner01

Dato : 19-04-13 19:28

Tak for svaret EA_HS.

Jeg skrotter programmet og sletter mailen.