/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Pollental Hvor
Fra : svendgiversen
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 16-04-13 16:30

Med det sene forår mærker jeg først nu problemer der kan skyldes pollen?

Tidligere kunne jeg hver dag se pollental i min avis, men ikke mere, hvor kan man se pollen tal i dag??

Jeg har problemer med el, hassel og især birk, den sidste er vel ikke aktiv endnu???

Hvis ja, sætter jeg mig ud på min badebro, eller rejser til Grønland et par uger...

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 16-04-13 16:41
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-13 16:42
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-04-13 16:43

Hej svend.
De forklarede netop i aftes at birkepollen forventes at starte om 14 dage. MEN el er startet og minder til forveksling om birk hvorfor kroppen snydes til at tro den er allergisk for el.
Derfor mærker du det allerede nu.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-04-13 16:47

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : piaskov