/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Kan ikke afspille lydfil på facebook
Fra : Lincoln1242
Vist : 463 gange
50 point
Dato : 16-04-13 14:40

Jeg har i 'Beskeder' modtaget et lydklip, som jeg ikke kan afspille. Den står bare og tænker, når jeg klikker på play-ikonet. Det er vist nok optaget og sendt med en Iphone. Jeg har også prøvet at højreklikke for at finde 'gem som'. Men det kan man ikke. Er man nødt til at have en Iphone for at kunne høre lydfilen!?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-13 14:47

Citat
Den står bare og tænker

Dårlig hjemmeside eller filen er bare enorm stor

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 16-04-13 17:02

Eller måske du skal have den om-konverteret så du kan læse/høre den...

http://www.online-convert.com/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-13 17:34

Citat
Eller måske du skal have den om-konverteret så du kan læse/høre den...

Hvordan det? filen kan jo ikke åbnes på FB siden.

Kommentar
Fra : Lincoln1242

Dato : 17-04-13 09:04

Klippet kan hverken afspilles eller downloades.

Og jeg tror ikke det skyldes størrelsen, for lydklippet varer ifølge ikonet kun 3 sekunder...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-04-13 09:29

Læg linket her, så kan andre forsøge at hente det for dig

Kommentar
Fra : Lincoln1242

Dato : 27-04-13 21:20

Det er ikke muligt at linke til en lydfil i en privat besked på facebook...

Annuller spørgsmålet
Fra : Lincoln1242

Dato : 27-04-13 21:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål