/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003 - en mappe blevet væk
Fra : jansler
Vist : 589 gange
200 point
Dato : 16-04-13 08:26

Hej

Da jeg åbnede Outlook fik jeg en meddelelse om, at en af mine mapper ikke kunne findes.

Jeg har organisteret alt min post, så alle mails går direkte i forskellige mapper/undermapper og en af disse er nu pist forsvundet.

Gode råd til hvordan jeg finder den?

På forhånd tak.
Jansler

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-04-13 11:05

Har du kigget i slettet post?

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 16-04-13 11:16

Ja og der er den ikke

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 16-04-13 11:26

Så er den væk. Pist væk.

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 16-04-13 19:27

Nej!!!!!!...... det kan ikke passe. Er der ingen måder at genskabe den?

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 17-04-13 07:27

Desværre. Jeg bliver vel nødt til at acceptere dit svar

Men tak alligevel

Jansler

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-04-13 09:58

Nej der er desværre ikke ngoen måde at genskabe det. Datafilen er EN fil der bliver skrevet i og den kan man ikke gå tilbage i, hvis det havde været flere filer så kunne man søge på harddisken med et recover tool oggenskaber de filer der var blevet væk.