/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"MS-opdatering-far-din-pc-til-at-crashe"
Fra : lgs
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 15-04-13 19:49

Flg. fra d.d. JP: http://epn.dk/teknologi2/computer/ECE5331591/microsoft-opdatering-far-din-pc-til-at-crashe/-
"Den pågældende patch findes i sikkerhedsopdateringen MS13-036."
Har selv Win7 og automatisk opdatering. Men hvor er det lige, at man kan finde ud af, om denne patch er hentet - har selvfølgelig nærlæst programfortegnelsen, men 1. er jeg ikke nogen computerørn og 2. synes jeg umiddelbart ikke at kunne se sådanne data (MS13-036) .
Gad vide, om det er noget man/jeg skal bekymre sig om.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-04-13 20:01

Det behøver du ikke når du ikke har installeret den -
Sæt opdateringen til at hente men ikke selv installere...

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 15-04-13 20:09

Fejlen vedrører kun brugere med Kaspersky Internet Security Enterprise, så medmindre Du har en firmalicens til programmet kan Du tage det helt roligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-13 20:24

Prøv at kigge

http://www.kandu.dk/tip22288.aspx

Der står hvor den ligger - hvis du har den

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-04-13 11:02

MS13-036 er et Microsoft Security Bulletin. Det er en artikel der beskriver den opdatering som artiklen er knyttet til. I artiklen kan du også læse hvad det er for en opdatering der beskrives. Det du kan søge efter i installerede opdateringer er KB2829996. Hvis du finder den så afinstallere du den, hvis du har oplevet problemerne beskrevet i Microsoft Security Bulletin'et.

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 16-04-13 15:31

Tak for svaret LuffeA - kunne man tildele flere svar points, så skulle refi såmænd også have.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-04-13 16:52

Citat
Tak for svaret LuffeA - kunne man tildele flere svar points, så skulle refi såmænd også have.

Selv tak

Du kan jo blot gøre som andre, opret en ny tråd med overskriften "Tak til", og så tildele dem når han svarer.