/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvor og hvordan
Fra : kivi
Vist : 859 gange
100 point
Dato : 13-04-13 11:44

er der nogen som kan på en let forståelig måde fortælle mig hvordan jeg kan overføre billeder fra mobiltelefon galaxy gio gs-55660 til sd kortet i mobilen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-04-13 12:01
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 13-04-13 14:39

jeg synes ikke jeg kunne finde det som jeg spurgte om

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 13-04-13 15:21

er der ikke en mappe der hedder "mine filer",.. som på andre Samung enheder / Mobiler,. ?

i så fald går du ind i "mine filer" / undermappen 'DCIM'
vælg undermappen 'Camera'
klik på menuknappen (nederst TV)
klik .. 'Mere'
vælg punktet .. 'Flyt'
sæt 'flueben (vælg det / de ønskede billeder)
klik,.. 'flyt'
nu ændre mappen (mine filer) sig,.. og du kan vælge ønskede destination,
fx,... External_SD

sådan virker det på de Samsung jeg har / har haft,..
prøv at se om det muligvis også virker på din Samsung enhed,

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 13-04-13 16:01

gør den den det så med de nye billeder jeg tar eller skal gøre det hvergang

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 13-04-13 16:16

Citat
gør den den det så med de nye billeder jeg tar eller skal gøre det hvergang

det kan jeg desværre ikke svare dig 100% korrekt på,
det kan de til gengæld hos Samsung.dk
der er online-, email, og tlf. support, alle hverdage kl. 08.00 - 19.00
http://www.samsung.com/dk/info/contactus.html

men indtil videre kan du vel overføre et par gange dagligt,.. eller efter behov,. !

mit GÆT,.. !
er at de lagres i tlf. hukommelse (ikke på SD-kortet)
det gør de på mine enheder.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 14-04-13 17:05

Min Samsung note 2 er sat op til først at bruge ekstern hukommelse først (SD kort) og ikke telefonens interne hukommelse så alla mine billeder m.m. ligger der.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-04-13 17:40

kp hvordan har du sat den op til det

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 14-04-13 18:14

Med Samsung Kies, det er det program jeg bruger til at skabe kontakt mellem PC og telefon. Når programmet har fundet telefonen kan jeg se begge hukommelser og neden under kan du flytte en prik markering til ekstern hukommelse først (den nederste) Telefonen er sat til PC med USB stik.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 16-04-13 07:43

Tak for svaret EA_HS.