/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Lån af skovstykke
Fra : mooseinc
Vist : 729 gange
470 point
Dato : 12-04-13 12:08

Hej kære folk

Jeg er medlem og sekretær for foreningen silvae saltare, som er en forening for elektronisk musik, http://www.facebook.com/SilvaeSaltare

Da det har været meget besværligt at få lov af Naturstyrelsen til at have el og musik i de statsejede skove, søger vi derfor en som har et privat skovstykke på Sjælland.

Vi er på udkig efter et stykke skov, hvor foreningen kan afholde sit arrangement den 3. august i år, 2013.

Vi vil gerne afholde vores arrangement med musikken spillende i et ca tidsrum på 24 timer, mellem den 3. og den 4. august. (Det kunne som eksempel være fra kl 12 formiddag den 3. til kl 12 formiddag den 4.)

Derfor ser vi også gerne at afholde eventet så langt væk fra bebyggelse og civilisation som muligt for ikke at forstyrre og for at kunne afholde eventet uden at tiltrække udefrakommende som ikke er informeret om eventet - dog gerne med en nogenlunde forbindelse til offentlig transport.

Tidsperioden vi gerne vil benytte skoven på er fra den 2. til den 5. august;

2. august vil vi bruge til opstilling og opsætning af arrangement og 5. august vil vi bruge til nedtagning og oprydning

Der vil blive solgt alkohol og festen bliver forhåndsanmeldt til politiet samtidig med ansøgning om lejlighedstilladelse til at sælge alkohol.

Har du/I skov ejere nogen yderligere spørgsmål så besvarer vi dem selvfølgelig glædelig, enten herinde eller på mail silvaesaltare@gmail.com

Med venlig hilsen

Bestyrelsesformand, Chris Jønsson og sekretær, Christian Håkansson

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 12-04-13 16:23

og hvad så med fugle og vildt der bor i skoven. skal de bare forsvinde når i skal larme. hvad med at leje en hal hvor i kan gøre det ugenert. vores natur er sgu ikke beregnet til den slags.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-04-13 16:39

Citat
og hvad så med fugle og vildt der bor i skoven. skal de bare forsvinde når i skal larme. hvad med at leje en hal hvor i kan gøre det ugenert. vores natur er sgu ikke beregnet til den slags.

Der skal nok kun spilles på træinstrumenter

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-04-13 17:06

Husk at starte med "I skovens dybe stille ro........................."

Så ved dyrene hvad der venter dem.

Sorry - ku' ik' la' vær'.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 12-04-13 17:25

Tror du skulle prøve at spørge nogle spejdere. Finde en spejderhytte eller et spejdercenter, de har ofte noget skov og er vant til at håndtere mange mennesker, de har også de nødvendige tilladelser.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 13-04-13 09:51

Som om man ikke bliver belemret nok med støj i forvejen. Så skal man nu også belemres med det sidste tilflugtssted, der findes, hvor man kan få ro i sindet. I kommer vel ikke for at spille "I skovens dybe stille ro", som Eyvind nævner.

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 13-04-13 11:32

Kære folkens

Undlad venligst at spamme tråden med irrelevante posts om hvad skove bør og ikke bør benyttes til...
Det har intet at gøre med det vi søger og hjælper ikke nogen.

Tak

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-04-13 15:11
Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 20-04-13 18:50

Hej katekismus

Det fedeste ville være at finde et privat stykke skov og låne eller leje det til en pris som ikke var skyhøj. Af de områder i Næstved kommune kunne jeg ikke finde noget som var desideret skov og leje af Kristiansholm Plantage f.eks. kommer til at løbe op i flere tusinde kroner, pga deres reglementer/priser.
Det var desværre ikke noget vi kunne bruge.

De venligste hilsner

(Er der ikke flere/andre der har forbindelser??)

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-04-13 20:28

En anden mulighed er, at finde en landmand som evt. har "brakmark".

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-04-13 21:05

find et øde sted på grønlands indlandsis.
den slags arrangementer hører ikke hjemme i den danske natur

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-04-13 23:19

Prøv at kigge på det her kan huske for mange år siden vi havde en 30 års fødselsdag her lige op af skoven med god afstand til naboer http://www.hyttefortegnelsen.dk/hytte/61

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 30-04-13 09:14

Hej rotw

Jeg har nu endelig fanget ham der lejer hytterne ud, via det link du smed til os. Han fortæller os at ingen af hans steder har kapaciteten til over 50 mennesker. Så vi er desværre tilbage på punkt nul igen.

Ville være dejligt hvis der var flere som kendte nogen udlejningssteder, ligesom dem nogen af jer allerede har linket - for det er altid et forsøg værd at kontakte dem. Så det ville være lækkert hvis i bare smed mig flere links :)

De venligste hilsener

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-04-13 10:21

Citat
Da det har været meget besværligt at få lov af Naturstyrelsen til at have el og musik i de statsejede skove, søger vi derfor en som har et privat skovstykke på Sjælland.

Det tror da pokker hvis det er denne slags musik I spiller http://iwantmoar.com/420

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-05-13 01:59

Da jeg var. Til fødselsdag havde man opsat et festtelt på grasplænen ved huset

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 08-05-13 09:53

Der må da være nogen andre der har en kontakt til et menneske med sit eget stykke landjord ????

:D

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-05-13 12:19

Citat
Der må da være nogen andre der har en kontakt til et menneske med sit eget stykke landjord ????

:D

Det kunne måske tænkes der IKKE er nogen der er interesseret i et sådant arrangement...

Annuller spørgsmålet
Fra : mooseinc

Dato : 17-05-13 11:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Tak for hjælpen til de af jer der har forsøgt at at sende brugbare links men det har simpelthen ikke været muligt at få lov hos nogen overhovedet. Vi har nu selv fundet et skovareal via en lærer på en skole, så til alle jer der hånte indlægget: Kys min bare numse :D