/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Interne Affærer (JAG) soundtrack
Fra : Elopius
Vist : 378 gange
92 point
Dato : 07-06-03 21:46

Nogen der ved hvor jeg kan finde/hente startmusikken/soundtracket til Interne Affærer (JAG) ..????

Mvh. Nikolai

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 01:34

Hej!

JAG! Den har jeg godt set! Hende obersten (eller er det majoren?) er sgu ikke grim!;) Altså - rent fysisk!;) Jeg kan ikke huske hvem der har lavet musikken til serien, men jeg har set den på...ææhhh...TV3? Mon ikke du kan finde ud af det på deres hjemmeside?

Hygge!

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 01:36

Hej! (igen;)

Hovsa!;) Jeg glemte sgu at læse dit spørgsmål ordentligt! Det må du undskylde!;) Nu kan jeg jo ikke lige huske om serien stadigvæk kører - på en eller anden kanal - men kan du ikke bare optage den fra fjernsynet af? Eller er "kvaliteten" så ikke god nok?

Hygge!

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 08-06-03 01:40

Den kører både til hverdag og i weekend både på tv3 og tv3+, men jeg havde så ik lige tænkt mig at optage den og sidde og spole båndet frem og tilbage for at høre den.

Prøver igen..

Er den nogen ved hvor jeg kan finde soundtracket/musikken til Interne Affærer / JAG (som stadigvæk kører i tv på både tv3 og 3+) så jeg kan hente den fra nettet (ikke optage den på videoen) eller noget lig. .. ??

Og det kommer ikke rigtig denne debat ved om hvad I syntes om skuespillernes udseende..

Kommentar
Fra : Bolbroe3

Dato : 08-06-03 02:25

Du ka' finde soundtracket på kazaa, hvis du søger under anvanceret på soundtrack og
så på seriens navn på engelsk!!!

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 08-06-03 13:36

Ellers tak men jeg er ikke gode erfaringer med kazaa..

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 08-06-03 17:04

Andre forslag??

Kommentar
Fra : ClemmeKandu

Dato : 10-06-03 21:29

Jeg har faktisk den liggende som mp3 inkl. intro- snakken "following in his father's footsteps...." osv.. Kan ikke huske hvor jeg hentede den sin tid... Men har du en inbox, der kan klare de ca. 1,3 MB den fylder, så kan jeg maile den til dig...

Clemme

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 10-06-03 21:54

Okay det er jeg meget interesseret i, send mig en mail til peter_sk@ofir.dk, det er ikke den du skal sende filmen til, men så sender jeg dig min anden mail der, for den vil jeg helt ikke offenliggøre her..

Kommentar
Fra : _Elopius_

Dato : 13-06-03 15:42

Clemme jeg ville gerne give dig point for rigtigt svar, men det kan jeg li'som ik ..!

Kommentar
Fra : ClemmeKandu

Dato : 13-06-03 15:58

Det går nok... Jeg går ikke så meget op i points :) Men ellers tak for tanken.

Clemme