/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Jeg søger efter Christiane Jørgine Chris
Fra : 2601
Vist : 1116 gange
400 point
Dato : 11-04-13 13:51

Jeg søger efter Christiane Jørgine Christine Møller, født 24 maj 1854 i Thorsager sogn i Øster Lisbjerg herred, Randers amt.

Hun bliver konfirmeret 4 apr 1869 i Auning Kirke, Fausing sogn i Sønderhald herred, Randers amt og optræder sidste gang i Folketælling - 1870.
Randers, Sønderhald, Fausing, Fausing Sogn, Christiansminde, 3,
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested.
Hans Juul Møller 54, Gift, Bestyrer, Huusfader Aarslef Sogn, Randers Amt
Jensine Møller 27 Gift hans Kone Voldum Sogn,
Christiane Jørgine Christine, 15, u, barn, Thorsager sogn
Dorthea Rosaline, 12, u, barn, Thorsager sogn
Niels Nielsen, 35, g, karl, Auning sogn
Jørgen Chr. Andreasen Mohr, 36, g, karl, Sejling sogn
Fausing Sogn Opslag 26, nr.1.

Derefter er hun væk.

Hendes Far er Hans Juul Møller født 18 nov 1815 i Årslev Mølle, Årslev sogn i Sønderhald herred, Randers amt og død 2 juni 1876 i Floes Skov, Virring sogn i Sønderhald herred, Randers amt.
Han var Møllerbestyrer, Kromand og Skovfoged.

Gift med Jensine Henriette Mohr født 1823 i Amaliegaard, Todbjerg sogn i Øster Lisbjerg herred, Randers amt og død 23 april 1884 i Kristrup sogn i Sønderhald herred, Randers amt.

Nogle der er stødt på Christiane Jørgine Christine Møller???

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-04-13 15:32
Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 400 point
Dato : 11-04-13 15:35

Randers, Galten, Ødum, et hus, Ødum by, Ødum sogn, , 3, FT-1880, C6864
Navn:    Alder:    Civilstand:      Stilling i husstanden:      Erhverv:      Fødested:
Sara Marie Lanng   51    Enke   husmoder, skrædder og linnedsyning      Ødum Sogn, Randers Amt
Kristiane Kirstine Møller   25    Ugift   hendes medhjælper      Torsager
Bodil Marie Jensen   15    Ugift   tjenestepige      Kristrup Sogn, Randers Amt

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 11-04-13 15:41

Må jeg endnu en gang sige dig mange takfor din hjælp vith.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : vith