/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
GodMode - oversigt.
Fra : Eyvind
Vist : 1428 gange
50 point
Dato : 07-04-13 17:06

Det er ikke nødvendigt med et program/værktøj for at lave GodMode.

Opret en mappe på skrivebordet.
Omdøb
Kopier dette ind:

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

Nu har du genvejen til en masse indstillinger.

Ps. Jeg ved godt at det ikke er et spørgsmål, men jeg kan ikke skrive tips.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-04-13 19:30
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-04-13 19:32

Tak Eyvind du får lige ***** for tippet.

Jeg har brugt det en del. Så det er udmærket lige at nævne programmet med jævne mellemrum.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-04-13 19:35

mig-selv >det er ikke en fil, men en mappe der omdøbes - prøv det.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-13 19:35

mig-selv > prøv at følge min anvisning til punkt og prikke.
>>>>>>>>>>>>>>>kopiere ind - ikke skrive ind.

Jeg har lige testet her i win 7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-13 19:42

mig-selv

Du får fejlen fordi du kopierer for meget.....

Der er mellemrum efter navnet og det bliver kopieret med hvis du ikke er opmærksom

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-04-13 19:48
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-13 19:48

Mellemrum fjernet.

Opret en mappe på skrivebordet.
Omdøb
Kopier dette ind:

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

Sorry.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-13 19:49

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-13 19:53

Og sådan ser den ud:

http://billedeupload.dk/images/HfsK0.jpg

Dobbelt klik på den (hos dig selv altså)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-13 19:53

Jeg tror ikke du kan fjerne det mellemrum - det opstår åbenbart under kopiringsprocessen....

men men - bare lige tryk backspace efter indkopiering - så er det væk....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-13 19:57

TV.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-04-13 20:06

Citat
bare lige tryk backspace efter indkopiering - så er det væk....

2 gange

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-13 20:09

Bare "ryst" lidt på hånden mens du trykker

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 07-04-13 20:18

Skide smart,...
man bliver da også klogere og klogere hver dag, her på kandu.dk,.. !

Tak for tip,...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-04-13 21:44

Til mig-selv: Den første er den fejl jeg får når jeg forsøger GodMode i XP, det er altså nødvendig med Vista , 7 eller 8
GodMode indeholder alle funktioner i Kontrolpanel og indstillinger til Internet Explorer og andre Microsoft programmer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-13 08:03

Jeg ka' heller ikke få det til at virke i Windows 3.1
Virker det i Windows 95 ...98 ...2000 ...NT 4.0 ???
Nogen der har prøvet i UNIX, AIX eller LINUX ?
Eyvind -> Du må lære at skrive tip's
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-13 08:11
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-04-13 10:46

Hvorfor mon gøre det så besværligt når det ligger lige for her...

http://www.alt-til-windows.dk/?GodModeCreator/Systemvaerktoejer/Programmer/962

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-13 11:29

Er det ikke meget svært at skrive tips som alm. bruger.

marken84 > det skal ikke være nemt.

Men jeg laver da sådan en godmodig genvej på ca. 20 sekunder.
Og det er da kun selve teksten og ikke efterfølgende mellem rum der bruges.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-04-13 11:47

Citat
Hvorfor mon gøre det så besværligt når det ligger lige for her...

http://www.alt-til-windows.dk/?GodModeCreator/Systemvaerktoejer/Programmer/962

Der er ikke alt i det program, som du får ud af lave ''mappen''
Citat
GodMode indeholder alle funktioner i Kontrolpanel og indstillinger til Internet Explorer og andre Microsoft programmer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-13 18:05

Eyvind -> Nu mente jeg altså ikke Kandu tip's, men bare det; at kommunikere information eller en brugbar oplysning således, at man ikke efterlader læseren med flere spørgsmål ...end svar !
Dit 'tip' er en smule esoterisk. Indrøm det bare: MS Windows ..er et vidt begreb ...uagtet jeg i forvirringen kom til at nævne LINUX mv.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-04-13 19:14

Næste gang jeg vil lave et "ikke tip", skal det nok blive koommuniker......... øh videregivet på en let og måske forståelig måde. Muligvis kan GodMode mappen laves i Linux ubuntu via emulgerings-programmet wine men der er nok ikke den store ide i, at glo på windowsværktøjer i Linux.

Ps. Denne udgave virker ikke på min XP pro sp3
Men i Vista, win7 og win8 er den ok

Opret en mappe på skrivebordet.
Omdøb
Kopier dette ind:

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-13 19:22

Og husk at fjerne de par extra mellemrum der opstår i navnet EFTER kopiering

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-04-13 09:56

Kig nu godt efter Refi - for det mellemrum er nemlig fjernet, så selv din upræcise mus kan klare det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-04-13 10:20

..og som skrevet står: De som ønsker at prøve noget lignende i Windows XP kan følge denne vejledning:

http://pctrix4u.blogspot.dk/2012/04/enable-secret-god-mode-in-windows-xp78.html
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 10-04-13 11:07

Sorry Eyvind - det ER væk i den sidste du lavede

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 10-04-13 11:49

Tak for svaret refi. Det må så være en accept af mit "ikke tip".