/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Godt jægerhåndværk ?
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 1295 gange
300 point
Dato : 05-04-13 13:18

Da visse personer ikke vil (eller kan) svare på dette spørgsmål i en anden tråd, kunne det være interessant om nogle andre ville give deres besyv med !?
Det er tankevækkende, at netop et bestyrelsesmedlem hos DJ, godt nok kun i en lokalforening, ikke vil eller måske værre inu, kan svare - han har ellers meget travlt med at skose andres gøren og laden !!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-04-13 14:16

-en henvisning ØV?

God weekend

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-04-13 16:25

Kære Provst.
Hver gang jeg åbner jagttråden på KANDU bliver jeg squ så glad. Glæden skyldes især det omtalte "bestyrelsesmedlems" indlæg "DLS".

Glimrende reklame for DLS, hvor en rævejagt afvikles aldeles smukt efter bogen. Men sådan er det med Bent Ballegaard Knudsen. Han ser eller hører noget, og når der står DLS på noget, så må det være noget skidt.

På denne måde skyder Bent Ballegaard Knudsen sig, gang på gang, i fødderne, og han må edermageme have nogle pebrede udgifter til nyt fodtøj.

Nu, hvor Bent Ballegaard Knudsen endnu engang er blevet til grin, får du ham aldrig til at forklare sig.

Eneste plausible forklaring på Bent Ballegaard Knudsens fejl kunne være, at han stadig ikke har fået renset sine beskidte læsebriller.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-04-13 21:32

Stouenberg !

Det er den tråd der hedder DLS - men skynd dig, inden "forfatteren" annulerer spørgsmålet !! Det plejer han jo at gøre, når tingene bliver for komplekse !!
Kan du gætte hvem "forfatteren" er ??

Også god week-end til dig.

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-04-13 10:39

Heldigvis kan alle andre end Øjenvidnet og Mr. DLS fra Humlebæk. se at Dansk Land og strandjagt forenings Højer rævejagt ikke var godt jægerhåndværk....

Eller havde langt flere jo skrevet i tråden, men foreningen har måske kun disse to medlemmer tilbage!

Jeg behøvede jo ikke, at svare på noget, for jeg deltog jo ikke!
Husk også at det er alle jagtforeningerne i JKF-Kredsen, der vælger et medlem af Kredsbestyrelsen af Danmarks Jægerforbund, men hvor skulle Øjenvidnet da også vide det fra..

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 06-04-13 11:23

Hej igen bb1.
Jeg spørge igen hvorfor du ikke svare på spørgsmål?
Hilsen Sigfrid.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-04-13 11:46

FORDI EN HVER GOD JÆGER VED, HVAD GODT JÆGERHÅNDVÆRK ER!

SÅ ENKELT ER DET SVAR.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 06-04-13 11:51

Kære Tonganeser.

Må jeg gøre opmærksom på, at tråden er Øjenvidnet4's og ikke undertegnedes !! Men hvad hjertet er fuldt af ...............!!

Dernæst vil jeg gerne støtte Sigfrid i hans spørgsmål, som blev stillet i Bent Ballegaard Knudsens tråd, DLS - her var der flere som ikke kunne få svar, end ikke et lille pip ! Men fuldt forståeligt, da BBK ikke er i stand til at svare, men blot har hørt gennem DJ, at der er noget der hedder godt jægerhåndværk !! Hvad det dækker ved han ganske enkelt ikke - det er sandheden om BBK's jagtlige viden

Mvh
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-04-13 12:02

bb1 skrev:
Kommentar
Fra : bb1
Dato : 06-04-13 11:46
--------------------------------------------------------------------------------
FORDI EN HVER GOD JÆGER VED, HVAD GODT JÆGERHÅNDVÆRK ER!

SÅ ENKELT ER DET SVAR.

Da du åbenbart mener at jeg ikke er en god jæger, vil du så ikke lige hjælpe mig ud af min vildfarelse ?

Hvorfor er du begyndt at skrive på kandu' igen ? Er du blevet smidt ud hos DJ og DMK igen ??

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 06-04-13 14:30

Så enkelt er det sku ikke for en uvidende inden for jagt og heller ikke hvad du blev udnævnt til fire år mere. Hilsen Sigfrid.

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 300 point
Dato : 06-04-13 17:54

Godt jægerhåndværk er selvjustist, og jagt udført ud fra dyre-etiske regler/love, og almen god omgang med sine medjægere verso naturbrugere, samt andre medborgere også jagtmodstandere.

Facit:
Derfor denne evige kamp, for at få Ballegaard Knudsen retledt, så hans gøren og laden ikke bliver opfattelsen af, de danske jægeres moral kodeks og mangel på godt jægerhåndværk.
Opgaven er stor, næsten som en dobbelt double til snepper, i en tæt fyrreskovs plantage, under en stærk snestorm, men vi er nået et godt stykke med blindgængeren.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-04-13 18:08

- nu er Ballesprederen jo mere psykopat end jæger, så der må være andre der morer sig på hans bekostning, gad vide hvad de fylder på ham?

God weekend, også til bb1`s mor... hun har brug for det...

Stouenberg
MultiX + pi !

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-04-13 19:14

Citat
FORDI EN HVER GOD JÆGER VED, HVAD GODT JÆGERHÅNDVÆRK ER!

SÅ ENKELT ER DET SVAR.
...skrev fjolset - og dermed har fjolset allerede svaret på Øjenvidnet spørgsmål, netop fordi bb1 ingen anelse har om, hvad godt jægerhåndværk er.

Se på bb1's udsætninger af skydefugle. bb1 påstår, det er for at hjælpe fasanbestanden på Løvenholt...?? Hvis det er for at hjælpe fasanbestanden, hvor er logikken i at nedskyde fuglene..? Det får man da ikke en større bestand af.

Manden - altså bb1, er kort sagt en nar.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-04-13 20:44

Er det her så godt jægerhåndværk???

bent
Indlæg nr: 5
Brugere

Antal indlæg: 53
Tilmeldt: 27.07.07 Lagt på d. 29-07-2007 02:12

Hej Clas og tak.

Jeg håber sandelig vi ses inden da – hvad med nu når der er høstet?
Jeg skal betro dig en lille hemmelighed. Jeg har fået fat i nogle vagtler og dem skal Trold og hans søskende få lov til at finde på marken og så bliver det spændende, at se om der er stand i dem. Er der det er det fint og er der det ikke, så tager vi den derfra. De skal også have lov til at prelle på dem langt og inderligt, hvis de vil.
Det vigtigste er, at de bliver vækket!
Der bliver mindst to hønsejagter i år, hvis du er interesseret så send mig en mail.
Jeg har fået et mindre problem her til aften. Når Trold sover på sofaen, så drømmer han og falder ned på gulvet. Der efter bliver han så bange, at han kravler ind under sofaen. Så skal jeg ned på mine gamle knæ og logge ham ud igen. Det er sket nu to gange, men nu har jeg sat en stol for.
Mvh.
bb1
Ingen jagt uden en vel dresseret jagthund.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 07-04-13 06:54

Citat
Det vigtigste er, at de bliver vækket!
Er det dværg vagtlerne der skal vækkes

SHV, nu også med en ny krone

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-04-13 08:44

Citat
logge ham ud igen

Det er det Ballerøv konstant gør: logger ud-D, men et eller andet lokker ham konstant tilbage til debat siderne, kan det være en form for samvittighed, eller er det bare hans gode jægerhåndværk? Hvad med de ulovlige udsatte skydefugle, både som art og udsætnings tidspunkt, han er komplet idiot den Ballerøv. Han burde logges ud af DJ, men de eneste som have r...v nok i bukserne er DLS, til at smide en sådan kæmpe idiot ud af bagdøren, her er der tale om en lang lockout, han vagtlede vist også ud af døren Ballerøven, med alle de fældendebiviser, ja den dag dag flaskede det sig ikke rigtigt for Bajutsutten.

Mvh
BW logget ind

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 07-04-13 09:21

Det er sandelig dejligt at se, at det ikke kun er Øjenvidnet og Tonganeseren der svarer på det gode spørgsmål - så igen har BBK "ramt" ved siden af !
Men mon BBK vil svare på disse enkle spørgsmål omkring sine egne meriter: Er det godt jægerhåndværk at udsætte kasse-agerhøns en time før afskydning ? Er det godt jægerhåndværk at afskyde en tam muflon i hegning med en afstand på max. 5 mtr., og formentlig have bundet dyret inden ?
Hvorfor falder Knold ned af sofaen, for derefter at gemme sig under samme - er det p.g.a. klø eller brug af strømhalsbånd ? Det hører efter min mening også til godt jægerhåndværk at kunne dressere en jagthund, så den agerer harmonisk under alle forhold !
Jeg vil ikke trætte de øvrige deltagere med flere eksempler fra "forfatterens" hånd - han er nok én af de værste eksemplarer af dobbeltmoral, ligeledes uduelig som skydeinstruktør, hundedressør m.m.m., som står at læse på hans såkaldte hjemmeside www.bb-jagt.dk- prøv at gå ind på siden og se hvilken gang makværk - så forstår man tilfulde det kaos der rumsterer i hovedet på ham.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-04-13 11:17

Balledrengen skrev blandt andet følgende:
"Jeg har fået et mindre problem her til aften. Når Trold sover på sofaen, så drømmer han og falder ned på gulvet. Der efter bliver han så bange, at han kravler ind under sofaen. Så skal jeg ned på mine gamle knæ og logge ham ud igen. Det er sket nu to gange, men nu har jeg sat en
stol for".

Hunden bliver bange, når den vågner - skriver Balledyret.

Ikke så mærkeligt- kære venner, ikke så mærkeligt.

Det svarer vel til, at man småblunder under familiesammenkomsten for pludselig at vågne - og ser svigermors kuglerunde hovede.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-04-13 16:30

God weekend, også til bb1`s mor... hun har brug for det...

At Hr. Professor Stounberg er klogere end alle andre. Det ved vi godt!

Alligevel har han et alvorligt forklaringsproblem lige nu:

Min mor døde nemlig af kræft kun 31 år gammel i 1949..............

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-04-13 16:34

Undskyld jeg glemte og spørge: Hvad har det med godt jægerhåndværk, at gøre?????

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-04-13 17:25

BB1 - alias Julemandens Kandu, vagteludsætter, gedeskytte og trailerkonge uden nummerplader mm., hvad er definitionen på dit slogan, godt jægerhåndværk, skal man stå i mesterlærer, for at kunne opnå titlen, eller kører den uddannelse også på AMU centeret i Bottrup, for krybbere og andet kratluskerfolk.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-04-13 17:59

Godt jægerhåndværk og hundetræning/tillid indebærer også, at man kan kalde sin unghund til sig, uden man skal ligge sammen med diverse nuldremænd, for at få sin hund ud under en sofaneser, hvor den føler sig sikker fra herremanden´s luner og batteri kapacitet.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-04-13 21:53

Hvad har det med godt jægerhåndværk, at gøre???????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-04-13 22:22

Sil nu ikke dummere, end du er - Bent. Du får squ ikke den Oscar i år.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-04-13 22:51

Ak ja. Al den tobak i tastaturet.

Der skulle naturligvis stå:

Spil nu ikke dummere, end du er - Bent. Du får squ ikke den Oscar i år.

Mvh.
Tonganeseren
Din allerbedste ven.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-04-13 02:22

Uddeles der en Oscar for godt jægerhåndværk? Hvorfor har Tomben mon ikke fået den for mange år siden?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-04-13 09:47

Normale jægere, ( hvad der selvfølgelig ikke er tale om her) har et forhold til deres hunde, således at de ikke behøver, at kravle ind under sofaen for at få dem i tale. Det har vel sine grunde, at du altid har koblet dine, har du også det ude i garagen?

Må man udsætte vagtler til hundetræning pr. 27. 07. 2007 i Danmark, hr. kredsbestyrelses medlem i DJ, Bent Ballegård Knudsen, umiddelbart op til jagtudøvelsen/hundetræningen som det første, mener du at vagtler er det samme som agerhøns for det 2.?

Mvh
BW

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 08-04-13 11:05

Er det kredsbestyrelses medlem bb1 er blevet 4 år mere ?hvis nogen ved det,når han nu ikke selv vil svare,jeg tænker også kan vel ikke være så stort.
Hilsen Sigfrid.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-04-13 12:01

Ja Sigfrid, det er en ligegyldig kredsbestyrelsmedlem-post han er blevet valgt/købt til, så du har ret i, at det kan sgu' da ikke være så stort !!!
Han er en færdig mand i jagtlige sammenhænge og derfor ser man ham gøre sig utilbens alle steder og det nager ham naturligvis, når han bliver taget i den ene løgn efter den anden - men sådan er der jo nogle mennesker der har det !

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-04-13 17:59

Igen Hvad har det med D.L.S. famøse rævejagt i Højer, at gøre??

Kom nu med svaret kloge sigfrid H.H. B.W. eller hvad du kalder dig i dag..

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 08-04-13 22:49

Kravl bare videre under sofaen efter dine plagede hunde, og lad Højer jægerne udøve godt hundearbejde på deres rævejagter, du er om nogen tabt bag af en trailer Ballegård Knudsen, med din evige usaglige hævntogter.

Er der forskel på vagtler og agerhøns i følge jagt loven ja eller nej, må man udsætte skydefugle umiddelbart før nedskydning / optændning af Troldehunde under sofa.

Må man udsætte vagtler udelukkende til hundetræning eller i det hele taget, Ballergård Knudsen ja eller nej i henhold til jagtloven.

Hvem er det, som kan genbruge dine elendige opfattelser af jagtetik og andet de næste 4 år, eller er du valgt ind i bestyrelsen, for hengemte malkemaskiner og brugte patjummies, eller en phillipinsk dating side, for Sutter som Bajutter, eller on pair piger, dit skvat.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-04-13 23:26

bitterwisser - det kan blive for barnligt, at deltage i din debat.......................

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-04-13 07:19

BENDT !!

Vi venter stadig på et svar fra dig om din opfattelse af det gode danske ord jægerhåndværk ??
Med din position i det store forbund, samt alle dine tillidshverv inden for jagtsagen, burde det være en smal sag at kunne ryste det ud af ærmet eller må du også her strække våben ??

ØV4
Multi-X²
Bosat på Sjælland
Ej falleret pedagogmedhjælper
Mine ejendomme er ikke til salg

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-04-13 12:25

se sidste indlæg.....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 09-04-13 13:13

Den 18.02.28 skriver Knudsen og udgyder sit jægerhåndværk

Citat
Vedr. ræve skab, så skal hunden i helt nærkontakt med ræven for at blive smittet. En tilsyneladende rask ræv kan godt være smittebære.

Hr. Knudsen hvor lang tid kan en skabsmide overleve efter den har forladt værtsdyret?
Citat
Behandlingen er: at hunden vaskes med sebasil lige så snart man har en mistanke om, at den kan være smittet eller man bruger et af de langtidsmidler, som kan gives til hunden hver tredje måned.

Hvad hedder de langtidsmidler?
Citat
Det er ikke tilladt at lade sine hund jage en rask ræv, hvis ikke det foregår på jagt og hunden kan sagtens blive bidt. Jeg har oplevet gravhunde, som næsten har mistet det halve af hovedet og flere, som man har måttet aflive efter at de har været i kamp med en ræv.

Det halve af hovedet aaaahhhhh spis nu lige brød til Hr. smagsdommer Hvordan vil du forhindre en hund i at jage en rask ræv?

SHV....nu også med en 4x4 i indkørslen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-04-13 14:29

Hvad har det med min og godt jægerhåndværk at gøre?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-04-13 15:55

Manden er rablende sindsyg og underbegavet. I får ikke noget relevant svar fra hans side.

Men at skyde til en ræv på 300 meters afstand er åbenbart godt jægerhåndværk.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 09-04-13 17:31

I kan også læse om ekstremt godt jægerhåndværk i tråden Knudsens kronvildt

SHV....har lige været i grusgraven og køre lidt offroad med den nye 4x4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-04-13 17:47

Ja, selvfølgelig Tombe - hvis ræven dør på stedet - Det er være at skyde efter en ræv, med hagl, som er 50 meter væk også sende det ud på nettet. Det viser IKKE godt jægerhåndværk.

Hvem er den Knudsen, som har en hjortefarm?
Det er ikke godt jægerhåndværk, ikke at kunne jagtloven -

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-04-13 23:58

Ja, selvfølgelig Tombe - hvis ræven dør på stedet - Det er være at skyde efter en ræv, med hagl, som er 50 meter væk også sende det ud på nettet. Det viser IKKE godt jægerhåndværk.

[B]Jamen så forstår jeg det bedre - med hensyng til dit uetiske praleri omkring din skydning til ræv på en forkastelig afstand.
Hvis du nu tæller harveantallet på filmen, så kommer du frem til en afstand på maksimalt 25 meter til ræv nr. 2 på DLS-filmen.
Du kan squ ikke engang afstandsbedømme - noget som er et "must" for rigtigt jægerhåndværk.
Så var afstanden til den ræv, du skød, nok kun 100 meter. Typisk for dig - Bent Ballegaard-Knudsen.

Hvem er den Knudsen, som har en hjortefarm?
Det er ikke godt jægerhåndværk, ikke at kunne jagtloven

Hvad er det for noget bavl - du her skriver?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-04-13 01:22

Hold da op hvor klog du er.
Tæller du sekunderne sekvensen vare og ved du hvor hurtigt en ræv løber, så ved du hvor langt den var ude, da skuddet faldt.
Men det ligner dig at holde dig til halmstrå..

I den anden film fra DLS rævejagt i Højer. Skydes der forbi med to skud. Andet skud affyres så det er et under, at gravhunden ikke fik hagl eller det gjorde den måske.

Du er et skvat, hvis du kalder det godt jægerhåndværk.

Bliv dog snart voksen mand, du fylder snart 71 år. Ønsker du virkelig, at dit eftermægle skal bliver;
Tomben fra Humlebæk, som aldrig lærte det jagtlige håndværk...

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 10-04-13 07:12

Knudsen hvordan går det med afskydningen af hinder, som du har været med til at frede? er det noget du fortæller i den lille selvbestaltede kronvildtgruppe

SHV, skal nu ud at vaske bil, efter kørsel i grusgraven

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-04-13 07:52

"Det er være at skyde efter en ræv" osv......

Ja, Balledoof - det kan sgu' got værre du har ret !!

Iøvrigt skal vi huske på, at Ballen jo er ingeniør og derfor er en ørn til at regne og bruge matematiske formler som svimler for de fleste andre !
Tonganeser, er du egentlig uddannet mægler, evt. ejendoms- eller skibsmægler, siden Ballen henviser til dit eftermægle ???

Og hvad fanden er den af lille Doof: Skyder du hinder selv om I i den selvbestaltede kronvildtgruppe har aftalt noget andet ??? Typisk at du indgår aftaler som straks bliver brudt - det er set før !! Er det godt jægerhåndværk ikke at overholde indgåede aftaler ??? Fy føj da - er der andre ting du vil lette din samvittighed for, nu hvor proppen er taget af flasken ??

ØV4
Multi-X² dikke-dik-dikke-dik

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 10-04-13 09:00

BB1 Hvor meget yder den i M/S den haglpartron, som der blev skudt med, og hvad var hastigheden på ræven i KM/T , lav et rids, så vi kan se hvilken vinkel kameramanden står i forhold til jægeren/ vinklingen på situationen ???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-04-13 09:01

Hvorfor lader I ikke oraklet selv svare - kan han ikke selv.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 10-04-13 09:10

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 09-04-13 17:58
--------------------------------------------------------------------------------
I vrøvler for at få en historie, men det er ikke godt Jægerhåndværk.

Har I aldrig hørt om begrebet jagtkammerater?? Dem har jeg mange af: se min hjemmeside
(: www.bb-jagt.dk :) klik blot på billeder og tæl. Det er kun en lille del af dem og husk jeg er valgt for 4 år mere i en forening med over 70.000 medlemmer.
----------------------------------------------------------------
Desværre er man nødt til at "flytte" kommentarer over fra BBK's tråd DLS, da han har black-listed et dusin skribenter !
Et direkte svar på hvad godt jægerhåndværk er, formår denne sjældne nar ikke at give ! I stedet begynder han med at nævne hvor mange jagtkammerater han har ! Hans såkaldte hjemmeside er fyldt op med billeder af adskillige "kammerater", som garanteret kun læner sig op ad ham, da han køber sig til deres venskaber med billige/gratis jagter. At det er nødvendigt for ham at fortælle om sit tilhørsforhold til den største jagtforening i DK, er jo blot en understregning af behovet for at "retfærdiggøre" sig selv. Nu har alle foreningens 70.000 medlemmer jo ikke stemt på ham - jeg er sikker på at de fleste får kvalme af idiotens diverse skriverier og udtalelser, som er til ubodelig skade for jagtsagen !! Blandt de mange medlemmer er der absolut forstandige og "normale" mennesker, men som i det øvrige liv er det altid skvadderhovederne der buldrer mest, men sjældent bliver taget alvorligt når det gælder - og det gør det bestemt også for denne naragtige klovn som anser sig for at være den nye Messias når det gælder natur og jagt - rigtig god fornøjelse ! Jo mere man hører om ham, des mere væmmes man ved hans optræden - føj !

Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-04-13 09:45

Hvor er det rart at vide, at der findes andre end dig Hr. Provst der har en mening.
Hvis jeg var elsket af alle, så var jeg den eneste i hele verden!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 10-04-13 10:54

Du blev hurtig uvenner med Julemandens Kandu og Bajutsutterne, der var der også gang i delete knappen hos Bent Ballegård Knudsen´s It Center.

Kan du ikke spørge alle dine dicipele ca 70.000 om man må udsætte vagtler med hundetræning - jagt og genindfangning som formål 3 dage før man går på jagt, eller hvad man kalder en sådan øvelse.

Hvad med transport af nedriggede campletter uden indregistering efter en personbil, må man slingre rundt med en sådan indretning, på de små store sogneveje, og er overlæsset af homo sapiens, forsikret når det går galt, enten på grund af for mange tyske dåsebajere, eller en elendig chauffør.

Jo Bajutbent du er en lysende stjerne på jagthimmlen, uden tvivl

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-04-13 10:56

Ja, ja - Bent Ballegaard-Knudsen. Du lærte aldrig at stave og du lærte heller ikke at regne. Du kan, til nød, regne den ud, men derom senere.
Der findes en knap på YouTube som populært kaldes pauseknappen. Tryk på den og foretag derefter en yderst simpel beregning. Du ved hvor lang en ruhåret gravhund er, og få så en af de lockoutede lærere til at udføre regnestykket for dig. Jeg kan godt se, at du ikke magter at tælle harveriller - nok for voldsom en opgave for en mand med så begrænsede evner.

Afstanden til ræv nr. 2 - da skuddet faldt - var højst 25 meter, det kan alle konstatere. De afgivne skud var langt fra at være truende ocerfor nogen af hundene, men sådan er jagt: Man går efter byttet.

Du har kvajet dig igen - Ballehyler, og inderst inde ærgrer det dig, at du igen har demonstreret, at du i alle forhold kun er en nybegynder og dilletant.

Mvh.
Din allerbedste ven
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-04-13 14:23

Nu har min ringhed siddet og målt til den store guldmedalje, og ved nærmere eftersyn har ræv 2 kun været højst 20 meter ude, da skuddene faldt.

Hvad angår ræv 1, hvor Bent Ballegaard-Knudsen (alias Ballekløveren) hævder at skuddet var til fare for hunden, så er der en meget simpel forklaring på Bent Ballegaard-Knudsens udlægning. Endnu et BIVIS på at Ballehyleren er helt igennem upålidelig.

Bent Ballegaard_Knudsen (også kendt som Ballehyleren) er en elendig skytte, og han ved om nogen, at hans skud sidder alle andre steder end hvor de burde sidde. Her henviser jeg endnu engang til hans brovtende beretning, hvor han fortæller, at han afgav 23 skud uden at ramme noget som helst.

Mvh.
Hilsen
Tonganeseren

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 10-04-13 15:04

Specielt klog tror jeg sku ikke jeg er,og slet ikke på jagt.Men jeg må desværre give nogen af jer ret.
bb1 blander hele lortet sammen,og tror at hele jagt forumet er en og samme person.
Men om ikke andet så er der da kommet lidt gang i meningerne om rævejagten ,så jeg afventer spændende flere historie.
Hilsen Sigfrid.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-04-13 15:10

Tonga, notoriske psykopater magter ikke evnen til at ærge sig, så der skød du forbi... "

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-04-13 17:17

Tombe skrev: Her henviser jeg endnu engang til hans brovtende beretning, hvor han fortæller, at han afgav 23 skud uden at ramme noget som helst.

Skriv nu blot for en gang skyld sandheden. Lever nu da blot for en gangs skyld beviset på, at det du skriver er rigtig og ikke kun en gammel dement mand tanke spind.

At du er en tyveknægt, det vidste jeg, men at du også er en notorisk løgner - Jo, det vidste jeg egentlig også.. Er det ikke psykopat man betegner et sådant menneske?

Kom nu med beviset: Hvis det er noget jeg har skrevet, så må du da kunne finde det også kan du jo sende det din ven Safari Jensen, som kan offentliggøre det på sin hadeside..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-04-13 20:17

OK - Bent Ballekløver. Vi har en aftale.

Når du indrømmer, at du tog fejl med hensyn til klippet fra rævejagten - så får du dit BIVIS.

Glæder mig.

Kære Stouenberg.
Dine analyser af Bent`s mentale habitus er meget eksakt - og dermed lige i øjet.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-04-13 20:20

. . og - Ballekløver!
Fra en af dine "jagtkammerater" har jeg hørt, at grunden til dine ringe skydefærdigheder blandt andet er, at du ikke kan få bøssen i anlæg på grund af din fede vom.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-04-13 21:28

Tombe du har ingen krav på noget, som helst. Det er dig der fremsatte en påstand og sandelig om ikke du fortsætter.
Gud bevare Danmark - med personer med dit sind og IQ.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-04-13 22:04

Noget for noget - fjols.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-04-13 22:37

Den der er fyldt med løgn har ikke noget at handle med og desuden så gider jeg ikke bruge min tid på, at debattere med personer, som kalder mig et fjols og selv er det...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-04-13 23:29

Der fik jeg dig squ. Pas nu på blodtrykket. Vi skulle jo nødigt miste dine underholdningsbidragt her på KANDU.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-04-13 00:58

Med ærlighed kommer man længst. Lærte du ikke det. Da du var lære på den kristne friskole i det hellige land - Nej, det gjorde du ikke og derfor blev du og hende med den lila ble da også en fyreseddel....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-04-13 07:39

For lige at komme tilbage til udgangspunktet for denne tråd: Er det godt jægerhåndværk at omgåes krybskytter ???

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-04-13 10:49

"Den der er fuld af løgn har ikke noget at handle med..."!!! - du må da godt låne en tyver Ballespreder

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-04-13 13:37

Igen løse påstande, der ikke kan føres bevis for.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-04-13 15:46

Bent Ballegaard-Knudsen.
Som så mange andre her på siden betragter jeg dig som et psykisk sygt menneske, som ikke burde besidde et jagttegn.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-04-13 15:47

Hej ØV4

Om det er godt jægerhåndværk at omgåes krybskytter? Nej da, så er man jo selv kriminel. Fydaføjda.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-04-13 16:29

Bravo - nu har Alfred E. Neumann igen sagt noget morsomt - bravo Stouenberg !!!

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-04-13 16:34

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 11-04-13 13:37
--------------------------------------------------------------------------------
Igen løse påstande, der ikke kan føres bevis for.
-------------------------------------------------------

Hvorfor skriver du dette ?? Forklaring udbedes venligst, lille Balledrøn - prøv nu at være alvorlig bare denne ene gang i denne tråd !!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-04-13 19:15

Hvilken stue opholder du dig på øjenvidne? - blå eller gul...

Det påstås flere gange i denne tråd, at jeg omgås krybskytter. Kom dog frem med beviserne.
Jeg påstår ikke at x`erne alle er fyldt med løgn. For det viser I jo, at I er. Det er jo let nok, at udslynge på stande og usandheder, det kan et hvert barn, men Tomben er altså 71 år gammel og burde have lært, at noget sådant falder tilbage på en selv – forstår man ikke det er man enten dement eller syg i hovedet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-04-13 22:05

Du må jo paranoid (forfølgelsesvanvid) - Bent Ballegaard-Knudsen. Hvor i denne tråd står der, at du omgås krybskytter?????? Eneste forklaring må være, at du føler dig ramt.

Nu har du, gennem de sidst forløbne mange år, systematisk svinet alle andre til med løgne og fordrejninger, og så vover du at anstille dig som den forfulgte uskyldighed. Hver gang man efterlyser BIVISER for dine løgne, så bliver du tøsefornærmet og går under jorden.

Hvis du bare kunne læse, så ville meget være nået. At du skal have hjælp til at skrive er også en kendt sag, men din dumhed kan der nok ikke gøres meget ved.

Men hvor står det, at nogen herinde beskylder dig for at omgås krybskytter. Kom med BIVISET

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-04-13 22:45

Til din orientering, lille Balledrøn, så er jeg hverken til Brøndby ej heller til Horsens, hvis det er dét du mener med hvilken stue jeg opholder mig på - blå eller gul !!!

Dernæst er jeg enig med din bedste ven Tonganeseren - hvorfor i alverden beskylder du alle andre seriøse skribenter for at udtale sig om dit evt. kendskab til krybskytter ?? Hvor står der noget skrevet om det ?? Pas nu lige lidt på med dine udgydelser, inden du kommer galt afsted!! Det er sgu' for groft og fornærmende mod mennesker, som kun er ude på at hjælpe og vejlede dig udi jagtens mysterier og glæder - for dét trænger du i allerhøjeste grad til !!

ØV4
Multi-X³

NB Skal du på vagt i aften, for så har du jo tid til at undskylde og svare på nogle af de spørgsmål du mangler at besvare !!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-04-13 23:11

Nemlig! Godt skrevet - kære ØV4. Det ville også klæde "Godsejeren" at undskylde til DLS for de nederdrægtige udtalelser om den viste rævejagt i 2011.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 12-04-13 07:11

Knudsen var det godt jægerhåndværk, det vi så i tv 2 i går kl. 1900, da der var hundetræning i en lokal DJ jagtforening

SHV, vil ud i haven

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 12-04-13 11:10

Nåh lille Ballehacker - hvor bliver dine uforbeholdne undskyldninger af ?? Tag nu og vis dig som et mandfolk, som ikke er for stor til at erkende nogle fejltagelser - der er ingen af de øvrige skribenter der kunne drømme om ikke at undskylde hvis de havde forløbet sig - husk dèt !!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-04-13 12:32

Det er nemlig helt rigtigt, og selv har jeg nok strammet skruen et par nøk for meget i mine betragtninger omkring fænomenet Ballehoff.
Jeg beklager dybt, at jeg ofte har kaldt ham dum. Det vil jeg gerne rette til "underbemidlet".

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-04-13 14:03

"Underbemidlet" ??? - så er det derfor at Ballesprederen ikke har noget at handle med...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-04-13 18:43

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-04-13 11:26

Tak for svaret betterwisser.

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-04-13 12:15

Tak for poing.

Vi kan også udlede,- at den forening som kun har råderet over valgbare personer i Ballegårds absolut manglende klasse,- forståelse for godt jægerhåndværk - omgang med andre mennesker - og landets love, er meget underbemidlet for de næste 4 års udvikling og fremdrift i denne kreds, altså de har intet at byde ind med, som kan gavne jagtsagen eller DJ.
Man får hvad man betaler for her er det sparet så det batter noget

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-04-13 12:33

Enig - Balleskralds manglende evner trækker DJ ned på et plan som desværre i mange sammenhænge gør jagtsagen plumret når man taler om moral og etik !

ØV4