/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kilp i film
Fra : na12
Vist : 445 gange
20 point
Dato : 07-06-03 19:05

hvis jeg har lagt en dvd ind på en computer, og gerne vil klippe lidt i det bagefter, har jeg ikke kunne finde et program der kan. Hjælp mig med at finde et program.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-06-03 19:11

Hej na12

På siden : http://www.dvdrhelp.com/

Er der en meget omfattende hjælp vedrørende videoredigering.

Specielt TMPgenc og Virtualdub er gode.

Har du brug for yderligere hjælp, så spørg bare løs

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 30 point
Dato : 07-06-03 19:14

Prøv at se om du kan finde noget her du kan bruge>

http://www.webattack.com/freeware/categories/7

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-06-03 19:20
Kommentar
Fra : beckski

Dato : 07-06-03 22:54

hvordan og med hvilket program lægger man lettest en dvd ind på sin maskine som enten MPG eller AVI??

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-06-03 22:59

Hej beckski

Jeg har ikke selv DVD, men du skal benytte en såkaldt ripper.

Her er i øvrigt en vejledning på udenlansk

http://www.dvdrhelp.com/dvdripping

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-06-03 23:00
Godkendelse af svar
Fra : na12

Dato : 07-06-03 23:20

Tak for svaret Manse9933.
det er en fed side, ned masser af freeware, også noget jeg kunne bruge.

Tak

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 00:42

Hej!

Damn! Grineren!:) Jeg forstår overhovedet ikke hvad det er du vil!?:D Vil du klippe i en DVD? Eller vil du gemme nogle forskellige stumper fra en film på en DVD og sætte dem sammen på en anden måde?

Hygge!