/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gemme MMS i en samsung S 111
Fra : dhmoelsted
Vist : 1213 gange
200 point
Dato : 31-03-13 09:40

jeg modtager en mms og vil gemme trykker på billlede en box med billedfiler dukker op her sætter jeg flueben i og trykker ok så skriver den kopieret til enhedslagring HVOR FINDER JEG DEN ??

nb
vi har to af denne type tlf på min der dukker en box op hvor jeg kan vælge galleri og dropbox og her er ngen problemer mystisk

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 01-04-13 00:23

Enhedslagring er sikkert som standard i en mappe i telefonens interne hukommelse eller måske på et indsat hukommelseskort, måske du har lyst til at bladre rundt i de forskellige mapper og lede fra din computerskærm? Hvis ja så prøv MyPhone Explorer, du kan tilslutte telefonen både med kabel, bluetooth eller over hjemmenetværket, der kan du i ro og mag sidde og bladre gemmen de forskellige mapper på telefon og kort, på min Sony (Android lige som din Samsung S3 er) bliver den slags automatisk gemt i Pictures på hukommelses kortet, prøv programmet som er gratis og kan bruges til backup af kontakter,sms, filer og andet på telefonen til computeren:
http://www.fjsoft.at/en/
for at bruge programmet skal du også have MyPhone Explorer klient på telefonen, den er også gratis og skal startes før du forbinder computer med telefon:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fjsoft.myphoneexplorer.client
desværre kan jeg ikke fortælle hvor din telefon gemmer billeder

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 01-04-13 12:53

Så lidt blandet sammen som muligt.
Tilbage til basic. Min HTC skal sættes til disk. så er den USB disk hvis den tilsluttes PC'en.
Så finder du billeder og andet med din filhåndtering. Din er også en Android telefon så den må kunne det samme. Det hedder samba fildeling i Linux sprog.
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 02-04-13 18:15

Tak for svaret o.v.n..