/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hotmail problem
Fra : Fattig
Vist : 653 gange
200 point
Dato : 30-03-13 09:52

Jeg kan sende fra min hotmail, men kan ikke modtage.
Hvad kan jeg gøre for at løse problemet?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-03-13 10:24

Citat
Hvad kan jeg gøre for at løse problemet?

Det ville nok hjælpe hvis du forklarer lidt nærmer om det er på Hotmail serveren eller i dit mailprogram på computeren

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 30-03-13 11:01

bentjuul

Det må så være hotmail serveren der er problemet?

Historien er at jeg for et halvt år siden skiftede udbyder.
fra Telenor og til Yousee. I den forbindelse fik jeg ny mail adresse til mit trådløse net, men kunne fortsat bruge den hotmail adresse jeg havde hos Telenor (Min daværende mail adresse og hotmail adresse var identiske). Nu er det så at problemet er opstået. Jeg kan sende men ikke modtage.
Afsenderen får meddelelse om at postkassen er fuld. Jeg har slettet alt i indgået post så det er ikke det der er årsagen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-13 11:20

Citat
fortsat bruge den hotmail adresse jeg havde hos Telenor
du har ikke og har aldrig haft en hotmail hos Telenor, nu må du adskille tingene om det er din gamle Telenor adresse som ikke virker mere, det er der en naturlig forklaring på når du har skiftet udbyder så holder den gamle Telenor mail op på et tidspunkt
Citat
Min daværende mail adresse og hotmail adresse var identiske
meget kan du bilde os ind men at din hotmail adresse og Telenor mail adresse er den samme, det passer ikke, hotmail har efter @ enten live.dk eller live.com eller hotmail.dk eller hotmail.com måske hvis den er meget gammel kan den hedde msn.com det er der ingen Telenor mail adresser som ender med så det med identiske mail adresser må du forklare lidt mere om

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-03-13 12:40

Kan du ikke skrive hvad den Hotmail hedder uden dit alias.....

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 30-03-13 16:43

Hotmail adressen som jeg havde da jeg var kunde hos Telenor hed : ........@email.dk
Når jeg går i egenskaber er der denne url.adresse: http://by159w.bay159.mail.live.com/mail/InboxLight.aspx?n=1059136649

Det jeg mener med at adresserne var ens er at jeg både kunne sende og modtage ved enten at logge på hos Telenor og via Hotmail.

Nu er det imidlertid kun muligt at sendefra ......@email.dk og ikke muligt at modtage.
Håber at det tydeliggører mit problem/spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 30-03-13 18:31

Når du klikker på linket herover så logger du sandsynligvis ind på din hotmail, jeg loggede ind på min hotmail da jeg klikkede på linket, jeg har aldrig hørt om en hotmail adresse som ender med @email.dk men vil ikke afvise at det har kunnet lade sig gøre, jeg tror mere på at du har sat din hotmail op til at modtage mails fra din Telenor adresse som måske er @email.dk
Er det når du klikker på linket og kommer ind på din hotmail at du ikke kan modtage mails?
Er der andre mail adresser tilkyntet din hotmail? For eksempel @email.dk
Er det når du klikker på linket og kommer ind på hotmail at du kan sende men ikke modtage mails fra kontoen @email.dk?
Nu hvor jeg er tvivlende over for en hotmail som ender på email.dk så tror jeg at det er en adresse du benyttede da du havde Telenor som udbyder og som ikke virker nu du har skiftet udbyder, det er helt normalt at den gamle udbyder ikke vil tillader e-mail fra kunder som er skiftet til en anden udbyder, det virker en tid men på et eller andet tidspunkt lukker den gamle udbyder for tjenesten.
Min hotmail er sat op til også at modtage fra en e-mail adresse som ikke findes mere, sjovt nok kan jeg godt sende men ikke modtage og det er fordi den e-mail konto ikke eksisterer efter at domænet er nedlagt

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 30-03-13 19:26

o.v.n.
Det ser ud til at mit problem er det samme som det du beskriver.
Jeg må så få "afskaffet" denne .....@email.dk adresse

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-03-13 19:47

email.dk tilhører Telenor og har intet med Hotmail at gøre.
Det link du kom med er til Hotmail, altså Microsoft og har altså intet at gøre med email.dk
Jeg tror måske du blander begrebet webmail sammen med tjenesten hotmail

Citat
Afsenderen får meddelelse om at postkassen er fuld.

Når de sender til etellerandet@email.dk er det den postkasse der er fuld.

Som o.v.n. så rigtigt forklarer har du jo opsagt den tjeneste hos telenor, de har dog været langsomme til at lukke hvis du stadig kan sende via den konto.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 07-05-13 14:27

Tak for svaret o.v.n..