/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kategorien sexualitet
Fra : brinkloev
Vist : 592 gange
200 point
Dato : 07-06-03 16:10

Jeg er dybt rystet og skuffet, over at KAN.DU "tillader" dette, ellers så gode forum, til at formidle og udveksle perverse ideer og erfaringer, om f.eks børnesex og sex med dyr.
Jeg toede i min naivitet, at disse syge individer chattede på de såkaldte beskidte sider!
I protest, melder jeg mig ud, øjeblikkeligt.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-06-03 16:13

Børnesex HVOR ...hvis du har set noget synes jeg lige det er din pligt at melde det til Kandu via en mail - børnesex, dyresex - andet voldsomt grænseoverskridende - så inden du smutter er du sød lige at gøre det !!!

Eller i det mindste sige hvor du har set det så andre kan melde det.

Karina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 07-06-03 16:17

Du kan gøre mere gavn ved at indberette de anstødelige indlæg til Kandu, og bede om at få dem fjernet. Folkene på Kandu kan ikke selv holde øje med alle indlæg der bringes; men plejer at være både taknemmelige og resolutte når de blot får besked.
mvh

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 07-06-03 16:20

kan ikke lige finde ud af at skrive til kan.du!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-06-03 16:29

Kan du ikke fortælle hvilke indlæg det handler om?? Og der er masser af steder man kan anmelde det.
Sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-06-03 16:31

Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 07-06-03 16:39

bare gå ind under "familie og relationer" og derefter sexualitet!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-06-03 16:46

Der er 2128 indlæg du mener da vel ikke vi skal sidde og finde dem frem selv - har du set noget må du jo kunne finde det - kan du ikke finde dem og så fortælle hvilke det er : jeg synes du skal skrive til kandu på : service@kandu.dk som emesen osse henviser til.

Karina

Accepteret svar
Fra : Rfou

Modtaget 210 point
Dato : 07-06-03 17:15
Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-06-03 17:32

ÅÅHH..nu har jeg fundet ud af hvor du har set det!! "USE-NET"..ja jeg har heller aldrig helt fundet ud af hvad det er! , eller hvor de kommer fra de indlæg man der kan se -..dem der ligger under tips og tricks under de forskellige kategorier!! Måske der er nogen her der kan svare på det?? Der er som du siger en hel del vamle og perverse indlæg fra nogle mennesker der skulle spærres inde, efter min mening.
Venlige hilsner

Sus

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 07-06-03 18:01

usenet, kan vi nok ikke gøre så meget, tror jeg ikke.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-06-03 18:05

USENET er en ekstern nyhedsgruppe, at der er adgang til deres indlæg herfra Kandu - er der ikke så meget at gøre ved - hvis det foregik her ( internt ) på Kandu kunne du skrive til dem - men jeg synes stadig du skal skrive til dem, men vær forberedt på at få et svar der ligner det Melander skriver her ovenover.

Det er uden for Kandu´s ansvarsområde ... desværre nok!

Karina

Kommentar
Fra : azazazAZAZ999

Dato : 07-06-03 18:28

Jeg er enig med dig, hvis??? det findes på kandu, så hører det ikke hjemme her.! Men det er jo den der søger, som finder.
Som kvinden, der når hun satte en stol oven på sit køkkenbord, lige netop, når hun stod på tæer. Kunne se genboens lem.
Når han badede i sit badeværelse. Hvilket gjorde hende aldeles forarget.
Sådan kan det jo angribes på flere måder, nogen melder sig ud i foragelse. Vi andre vil gerne ændre på tingene, så vi der vil, også kan være med.
Hilsen Az...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-06-03 18:56

brinkloev! - hvis du har set noget(jeg kan nemlig ikke finde noget), der er forargeligt, gi'r jeg dig ret, det bør ikke være på kandu. Du bør med den adresse du har fået kontakte kandu. Har du set noget ulovligt eller henvisning til noget ulovlig sexuel omgang med børn har du pligt til at melde det til politiet.
Emesen.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-06-03 18:56

Jeg er nu heller ikke sikker på, at det er i Kandu's interesse den slags ting forekommer på deres site.

Usenet eller Kandubruger er for den sags skyld ligemeget. Er det ulovligt og Kandu fremviser det på deres site er Kandu i første omgang ansvarlige.

Der er dog umuligt for Kandu at filtrere alle indlæg, men jeg er næsten 100% sikker på at det ikke er i Kandu's interesse og det er ihvertfald ikke Kandu's påfund.

Jeg syntes derfor du skal give os brugere og Kandu en chance til og så sende en mail til Kandu, som det er foreslået, du vil med sikkerhed få et høfligt svar.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-06-03 19:08

Skriv til 'rasmus@kandu.dk'

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-06-03 19:13

NB: Skylder at fortælle at Rasmus er:
Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 07-06-03 21:04

Hej
Jeg tror at Brinkloev referere til dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/3052 og i et af indlægende har dr_mand sat dette link på www.farmsex.com ( vær forberedt på at der er sex med dyr )Meget vulgært og klamt!!! Som jeg forstår går dette spørgsmål ud på at en mand vil finde ud af om det virklig er juridisk korrekt at have sex med dyr. Jeg tror at det er linket han afskyr, hvilket jeg udmærket forstår...

Mvh
Gisèle

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 07-06-03 21:43

Det bedste man kan gøre med slige spørgsmål eller tip, er omgående at maile linket til Kandu, som så vil foretage sig det fornødne og mulige.
At bringe det ind i en ny tråd her, vil jo kun bidrage til at spredes endnu mere.
Så længe der findes mennesker med den slags tendenser, vil den slags altid forkomme.

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 07-06-03 23:49

Rfou- Det var ikke meningen at linket skulle spredes og det er IKKE noget bidrag!!!! Det var fordi nogle ikke havde opdaget hvad Brinkloev refererede til. Som jeg skrev tidligere er det vulgært og klamt!!! Du behøver ikke at stemple mig, da du ikke har grundlag for det og ikke kender mine intentioner- da de faktisk er gode. Har på fornæmelsen at klovne fjæset er til mig?! Det kunne jo være at nogle kunne slette det, nu hvor jeg har vist et link og hvor spørgsmålet kom fra.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-06-03 00:10

gisele!
Klovnen er Rfou's lille varemærke og ikke nogen hentydning.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-06-03 00:36

Ja måske vi hver især skulle have vores egen lille smiley - men så skal der godtnok laves en del.....

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 02:14

Hej!

brinkloev! Hold kæft mand!;) Kan du ikke finde ud af at komme i kontakt med Kandu.dk?! HEHE - ja undskyld - jeg er vant til at surfe, så det er bestemt ikke for at gøre grin med dig! Hvis du trykker på "kontakt Kandu.dk" i menuen under "Brugerservice" (du ved - menuen til venstre;) så har jeg på fornemmelsen du får dig en "overraskelse";)

Hygge!

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 08-06-03 02:58

Det er ikke hvad man skriver der betyder noget - Det er hvordan det bliver opfattet.
Det var ikke møntet på Dig Gisele, det var ment som en almindelig praktisk foranstaltning, da ingen vel kan være interesset i den slags snavs spredes mere end hvad der ikke kan undgås.
Det var faktisk Brinkloev jeg sigtede på, da det jo er ham der rejste debatten.
Klovnen adopterede jeg, da han ved dåben fik navnet Rudolf - det navn som jeg også lyder.
mvh

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 08-06-03 07:29

Den der søger finder. Hvad bilder du dig ind!
Jeg fik klikket forkert ind, og åbnede derfor sexualitet. Da der så stod indlæg som:
"Gør det ondt på børn at have sex?", må jeg lige sige at jeg blev forarget!
Det er vel ikke såååååååååå mærkeligt, vel.
Har sendt en kommentar til Kan.du!
MVH
(Nybagt mor)

Godkendelse af svar
Fra : brinkloev

Dato : 08-06-03 08:19

Tak for svaret Rfou.

Kommentar
Fra : Ishoey