/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Udpakning af ´forskellige typer af filer~
Fra : herrikgad
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 02-12-01 21:07

Findes der en liste/oversigt på nettet el.lign, hvordan forskellige fil-typer pakkes ud. Eks filtype xx pakkes ud med Acrobat Reader osv?????????
Anvender MS Office 2000 i ME-styresystem.

Håber nogle kan hjælpe...?
hilsen

Herrik Gad

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-12-01 21:47

herrikgad skrev i dk.edb.programpakker.ms-office
> Findes der en liste/oversigt på nettet el.lign, hvordan forskellige
> fil-typer pakkes ud. Eks filtype xx pakkes ud med Acrobat Reader
> osv?????????

http://whatis.techtarget.com/fileFormatA/0,289933,sid9,00.html
--
mvh
Lars

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 100 point
Dato : 03-12-01 09:33

Hej

Prøv om dette er noget du kan bruge : http://webdesk.com/filetypes-applications/

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : herrikgad

Dato : 03-12-01 10:26

Tak for svaret PARKENSS.
Det synes at være det nærmeste, vi kan komme so far !

hilsen

Herrik Gad

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 03-12-01 13:12

Ps:

Fandt lige en ekstra til dig http://www.ace.net.nz/tech/TechFileFormat.html

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : herrikgad

Dato : 03-12-01 15:48

Tak for tillæget.

hilsen

Herrik Gad

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-12-01 19:11

Der findes en utrolig stor liste (74 s), jeg har den så spørg bare.
--
mvh
pre

"herrikgad" <herrikgad.news@kandu.dk> wrote in message
news:tLvO7.1019$z4.162237@news000.worldonline.dk...
> Findes der en liste/oversigt på nettet el.lign, hvordan forskellige
> fil-typer pakkes ud. Eks filtype xx pakkes ud med Acrobat Reader
> osv?????????
> Anvender MS Office 2000 i ME-styresystem.
>
> Håber nogle kan hjælpe...?
> hilsen
>
> Herrik Gad
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : herrikgad

Dato : 03-12-01 21:46

"Pre" alias "for" (an) eller måske premier eller Preben or whatever - tak for Din respons !

Det lyder jo forjættende med endnu en oversigt. Såfremt tid og lyst haves, er jeg interesseret.

hilsen

Herrik Gad