/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke slette reklamvindue fra Windows
Fra : cristian2
Vist : 1219 gange
100 point
Dato : 22-03-13 15:50

Jeg kører Win7 og får hele tiden et vindue op fra Windows på mit skrivebord - hvor man tilbyder at rense min pc mod betaling.

http://systweak.com/registryCleaner/afterdownload/new/jp/?utm_source=ad_dk_8050&utm_campaign=ad_dk_8050

Der står nederst på hjemmesiden: "Du kan nemt fjerne RegClean Pro ved at afinstallere prøveversionen". Men jeg kan ikke se, hvordan jeg gør det. Jeg har afinstalleret alt, hvad der hedder noget med "RegClean Pro" og "systweak" - uden resultat.

1. Kan nogen hjælpe mig med at få det afinstalleret?

2. Hvis jeg virkelig har så meget snavs på min pc (jeg synes egentlig ikke den er blevet særlig langsom) findes der så freeware, hvormed jeg kan rense den?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-03-13 16:02

Du har fået malware på din pc, ved ikke hvad du vil med det link?
De fleste af de programmer er ikke nemme at slette uden en masse bøvl.

Ellers start - kontrolpanel - fjerne et program

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-03-13 16:21

Downlod Malwarebytes AntiMalware, Installer og kør programmet.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 22-03-13 16:56

Dette her program http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html har hjulpet mig i en lignende situation - så prøv det!

Clou

ps: programmet var et tip fra en af de andre her på sitet

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-03-13 23:09

Citat
ps: programmet var et tip fra en af de andre her på sitet

Det program kan der simpelthen ikke gøres for meget reklame for - det er nemlig genialt

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 24-03-13 11:39

[CITAT]Det program kan der simpelthen ikke gøres for meget reklame for - det er nemlig genialt
/CITAT]

Jeg har forsøgt, men der viser sig ikke noget program på listen som refererer til denne malware-fil.

Men det er sandt at pc'en pludselig er er blevet meget langsom. Jeg har systemgendannet, uden bedring.

Findes det er program på nettet som renser ens computer (helst hvor man ikke skal til at betale for endnu et clean-abbonnement)?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 24-03-13 13:11

Hej cristian2

Du skal bruge ccCliner det er gratis
Hent det her http://www.piriform.com/download

Mvh
a_h

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-03-13 14:21

Det omtalte program Revo Uninstaller renser også for unødvendige filer under Værktøjer...

Kommentar
Fra : mogas

Dato : 26-03-13 16:00

eller du kan bruge advance care system der er en masse gode værktøjer

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-03-13 16:19

Nå! Christian2, hvordan går det så?

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 26-03-13 17:31

Citat
Nå! Christian2, hvordan går det så?

Det går ikke så godt. Jeg troede at programmet nærmest af sig selv rensede pc'en for malware. Men jeg skal jo selv gætte mig til hvilke programmer jeg mener, der skal slettes. Det kunne jeg selv gøre ved at gå ind i "kontrolpanel", "afinstaller". Nu har jeg mistet en del venligsindede programmer - og problemet er slet ikke blevet løst ...

Det var nu ikke dit råd jeg fulgte, Brassovitski, men "www.piriform.com". Jeg er dog blevet en smule skeptisk (i sagens natur). Måske har jeg misforstået hvordan jeg skal arbejde med renseprogrammerne.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 26-03-13 17:48

Har du prøvet at gendanne computeren til det tidsrum INDEN du installerede det pågældende program - ellers prøv det!

Clou

ps: du skal ikke være nervøs for at bruge Ccleaner fra www.Piriform.com - det kører trods alt på dansk, så det er til at forstå

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-03-13 18:44

Citat
Måske har jeg misforstået hvordan jeg skal arbejde med renseprogrammerne.

Det er jo nok en tænkelig mulighed...

Har du prøvet Revo Uninstalleren?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-03-13 20:54

Hej
Ærgerligt at du har fået afinstalleret forkerte programmer. I Ccleaner skal du kun bruge funktionen rens, og register. Værktøjer "Afinstaller" er stort set de samme som "Programmer, afinstaller". Hvis ikke du kan finde det program du vil af med på listen, hjælper det jo ikke en dyt.
Har du prøvet Anti Malware?
For lige at få det helt på det rene.
Citat
Jeg kører Win7 og får hele tiden et vindue op fra Windows på mit skrivebord - hvor man tilbyder at rense min pc mod betaling.

http://systweak.com/registryCleaner/afterdownload/new/jp/?utm_source=ad_dk_8050&utm_campaign=ad_dk_8050

Der står nederst på hjemmesiden: "Du kan nemt fjerne RegClean Pro ved at afinstallere prøveversionen". Men jeg kan ikke se, hvordan jeg gør det. Jeg har afinstalleret alt, hvad der hedder noget med "RegClean Pro" og "systweak" - uden resultat.

Har du installeret programmet, eller er det bare reklamevinduet du gerne vil af med? Reklamevinduet, åbner det i et browser vindue?

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 26-03-13 21:32

Prøvede lige at installere programmet på min XP PC, køre det og afinstallere det igen, jeg får ikke nogen som helst reklamepopup, så jeg er ikke sikker på at det reklame pop-up du får har noget med programmet at gøre. Under installationen får man mulighed for at installere 2 andre programmer.
MyPcBackup og Advanced System Protector.
Fjernede du fluebenet i disse, eller blev de også installeret? Iøvrigt, så hjælper det nok ikke at gendanne registry tilbage til et tidligere tidspunkt.
Den reklame popup du får kommer den kun lige efter du har startet maskinen eller også ind imellem, når du bare bruger maskinen almindeligt?

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 01-05-13 10:17

Tak for svaret Brassovitski.