/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha 4 gear fs1 tun!
Fra : Nick15
Vist : 2197 gange
20 point
Dato : 07-06-03 14:09

Hej jeg har lige fået knallert men den køre kun 40-45km/t lovlig meget fedt men lidt kedelig ti længen så jeg vil gerne have den til at køre hurtiger! men havd skal jeg købe? Jeg har en Indsugningsplade 16mm og Karburator Ø14,50mm men jeg skal have jøbt en menbran plade fgor den går død når jeg sætter lortet på

men den skal nok køre lidt hurtiger og larme så LIDT som ovrehovedet muligt!!!!!!

den skal op og køre hmm 70-80Km/t men havd skal jeg købe og hvad kommer det til at koste???

Mvh Nick

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 30 point
Dato : 07-06-03 15:34

En større cylinder ville nok hjælpe en del! og måske en 16mm kaburator. og en lidt større gearing... Så ville det helt sikkert hjælpe! Og måske en lidt bedre udstødning (fx. den 5,3hk skrå udstødning) .... Du kan købe det hele hos Protuna.dk...

Hvis du har spørgsmål, så spørg løs, jeg kører selv Yamaha FS1 4gear med en del tun på (den kører omkring 110kmt)...

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 07-06-03 16:53

sig mig lige en gang Jon....hvor mange knallerter har du egentligt??? tror du er en fusker!!!!!! du skriver hele tiden om dine knalerter og såen!!!!!!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 07-06-03 16:59

Jeg har været i tvivl om hvad jeg skule købe! men jeg har købt en Yamaha 4 gear

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-06-03 17:02

bambusneger -> hvad ? Jeg har en Yamaha FS1 4gear, Yamaha FS1 2gear, Suzuki Fz50 og så har jeg lige solgt to Puch Maxi'er for en uge siden... I øvrigt kan du jo kigge på mig og min vens side, www.moped.dk der kan du se dem... !

Kommentar
Fra : Mads_Thosti

Dato : 04-07-03 18:13

Hej Nick

Jeg køre med en Boss-dæmper (udstødning) og standard Cylinder + en Ø17,5Karburator som er lid for stor men den køer fint ca 75-80Km/t
men det giver ca samme fart med en 17.5mm eller en 16mm karburator hvis du køer med standard cylinder.
den kan næsten ikke høre den når man giver fuld gas og den også langt på literen.

Pris 995kr.

Ps jeg har planet topstykke lidt

Mvh Mads

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 12-03-04 17:33

Tak for svaret Jon.