/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Yousee
Fra : LoneS
Vist : 615 gange
100 point
Dato : 12-03-13 20:38

Hej alle sammen.

Jeg har en veninde som har fået at vide af Yousee at hvis hun skal have internet hos dem skal hun også købe et tv hos dem, er det lovligt? Hvis ikke kan du/i så sende mig et link til hvor der står at det ikke er :)

Maja Søgaard - Denne brugers datter

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-03-13 21:15

Det står jo den enkelte frit for om hvor man vil have sit internet fra, hvis man ikke er tilfreds med Yousee vælger man da bare et andet selskab!

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 12-03-13 21:16

Var ikke mit spørgsmål ;)

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-03-13 21:23

Det skal nok passe. Yousee kører jo internet over kabel tv. Hvis din veninde ikke har kabel tv, må hun henvende sig til TDC som bruger telefonnettet.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-03-13 21:24

Det med at købe tv hos dem, må være en misforståelse

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-03-13 22:09

Fortæl YouSee at der er 19 dage til 1. april

Muligvis kunne der være tale om en boks, men den kan også købes andre steder og virke med YouSee.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-03-13 22:09

Hun har sikkert fået at vide- eller burde have fået at vide - at hun skulle have et yuo-see tv abomnnement , for også at få internet ved dem. Det er urimeligt, men formentlig lovligt.

Selve tv behøves ikke og hun kan lade være med at se noget overhovedet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-13 01:56

Citat
hvis hun skal have internet hos dem skal hun også købe et tv hos dem
det har din veninde misforstået, det er en TV forbindelse med nogle TV pakker og en internet forbindelse som sælges samlet, selve TV apparatet er ikke med i betingelserne
Citat
Yousee internet har specialiseret sig i at udbyde fjernsyn sammen med deres internetpakker, hvilket kan være en stor fordel, hvis det er derfor, du vil have internet. Man kan i øjeblikket vælge mellem forskellige tv-pakker hos Yousee bredbånd, som stort set indeholder alle de forskellige kanaler, man kan ønske sig.
kopieret herfra:
http://www.hurtigbredbaand.dk/teleudbydere/yousee-bredband
hvis veninden allerede har en TV udbyder og ikke ønsker at skifte til Yousee, så må hun finde en anden internet udbyder som ikke har den slags krav om TV og internet forbindelse samlet