/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
ingen billede men kun Jpeg logo?
Fra : 0463
Vist : 618 gange
40 point
Dato : 07-06-03 10:47

Når jeg i programmet jewelcase maker, vil lave cover til familie cd´én (med familie billeder)
komer der kun et JPEG logo frem og ingen billede?
Hvad gør jeg forkert?
Hilsen BC

Accepteret svar
Fra : NielsErling

Modtaget 50 point
Dato : 07-06-03 10:51

Hej!

Du gør det forkert, at du bruger det forkerte program. Når du vil lave et cover til en CD - burde du så ikke bruge et program der er specielt lavet til det formål? Desuden er et logo også et billede ;)

Hygge!

Kommentar
Fra : 0463

Dato : 07-06-03 17:00

Når jeg bruger Nero cover designer bliver billeder alt for stort

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 08-06-03 00:47

BC !

Desværre BC. Nero er ikke et AutoCAD program, men prøv enten at geninstallere Nero eller finde en nyere version !

Hvis det ikke hjælper, så prøv at stille spørgsmålet i det rigtige forum,

/meiland

Kommentar
Fra : 0463

Dato : 08-06-03 21:06

Hvor er det rigtige forum?

Godkendelse af svar
Fra : 0463

Dato : 10-06-03 18:56

Tak for hjælpen allesammen,
men problemet er ikke løst inu