/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Musikanlæg
Fra : Miksi76
Vist : 828 gange
500 point
Dato : 11-03-13 20:31

Leder efter et musik anlæg med både cdripper og harddisk ligesom Bluesound vault men i et andet prisleje. Gerne med skærm eller til android, og det skal IKKE være en pc. Det skal være så enkelt som muligt. Philips lavede en der hed Wac7500, men den laves ikke længere.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-03-13 18:08
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-03-13 08:15

Tja,.. så kan du jo google - Musikanlæg, Android, Harddisk, CDripper, -
så er der ikke så meget at vælge i mellem, udover
http://www.hifiklubben.dk/produkter/streaming/bluesound/bluesound_powernode_tradlost-musikanlag_sort-hojglans.htm

og,.. det er jo det du mener er for dyrt,..

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-03-13 14:36
Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 22-04-13 20:04

Så blev det Bluesound Powernode