/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6610
Fra : Jenskumar
Vist : 441 gange
300 point
Dato : 07-06-03 09:45

Hej

Kender I et godt sted hvor jeg kan købe en Nokia 6610 til under 1400KR med abonnement

MVH Jens

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 07-06-03 09:56

Hej!

Abonnementet må du selv ordne, men lur mig om du ikke kan købe en billig Nokia 6610 (eller en hvilken som helst anden Nokia) på den fabrik hvor de bliver fremstillet? Og når du nu alligevel skal over/hen/ned? og snakke med dem på fabrikken, kan du så ikke tage en med til mig? ;) Jeg skal nok betale lidt mere end det du giver for den, men ikke så meget at du bliver rig af det. Måske skulle du finde ud af hvor mange mennesker der vil købe en billig Nokia 6610 og så købe en til hver af dem på fabrikken og sælge dem videre med så stor fortjeneste at dine udgifter bliver dækket. Det er bare et forslag;)

Hygge!

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 300 point
Dato : 07-06-03 12:43

www.mobilpriser.dk er der en til 1399,- kr. med Telia abonnement.....

helt eksakt på denne side : http://www.netget.dk/group.asp?group=45&sort=&page=2

Jeg kender ikke firmaet - så kan hverken sige for eller imod, men de har det du efterlyser ...

God Pinse

Kommentar
Fra : Bolbroe3

Dato : 08-06-03 00:06

www.teleimport.dk kan du købe en u/abb. men til 1350.

Men der har været meget om hvordan de kan sælge dem så billigt og
at der er mange der ikke har fået tlf. efter de har sendt pengene på
giro....!!!

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 08-06-03 16:14

DU SKAL IKKE KØBE DEN VED TELEIMPORT.DK...!!! DA DETTE ER ET FUPFIRMA... jeg har selv lige kobt tlf ved netget.dk og det er et ok firma der er ingen problemer med dem de er ok....

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 11-06-03 22:12
Kommentar
Fra : QuizMasta

Dato : 13-06-03 17:18

Jeg har lige selv fået en 6610 ind af døren. Jeg købte den ved www.NETget.dk med Telia Xpress til 1399,- og der var overhovedet ingen problemer. Jeg havde et enkelt spørgsmål, som jeg sendte i en mail, og det blev besvaret inden for 3 timer. En anden lille ting man nok bør huske er, at:
- der følger et kamera-headset med
- oprettelsen ved Telia koster 99,-

Mht. til www.teleimport.dk så jeg heller ikke hørt andet end at det er et fup-firma. Politiken har skrevet to artikler om det. Dem kan du finde her:
http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=268304
http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=268409

Godkendelse af svar
Fra : Jenskumar

Dato : 14-06-03 12:03

Tak for svaret Fnollerpige.