/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
skype crasher
Fra : Falcham
Vist : 846 gange
500 point
Dato : 05-03-13 22:23

Hejsa

Når jeg starter Skype op, og har logget ind, går der nogle sekunder så får jeg en fejlmeddelse om at skype er holdt op med at fungerer, og bliver så nød til at lukke programmet.

Jeg har windows 7 Pro 64 bit.

Falcham

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-03-13 01:12

Det kunne være du skulle afinstallere OG installere Skype igen, noget taler for der er nogle funktioner der ikke er på plads...

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 06-03-13 06:49

Det er prøvet indtil flere gange, desværre

Falcham

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-13 19:33

Ryd op efter Skype, der gemmer sig noge flere steder

På xp er der noget her
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Skype
C:\Documents and Settings\BRUGERNAVN\Application Data\Skype
C:\Programmer\Skype
C:\Programmer\Fælles filer\Skype
C:\Documents and Settings\BRUGERNAVN\Dokumenter\My Skype Pictures\

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-13 19:37

På win7
C:\Users\BRUGERNAVN\AppData\Roaming\Skype\My Skype Received Files
C:\Program Files (x86)\Skype
C:\Program Files (x86)\Common Files\Skype
C:\ProgramData\Skype
C:\Users\BRUGERNAVN\AppData\Roaming\Skype
C:\Users\BRUGERNAVN\AppData\Roaming\Skype\Pictures\

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 06-03-13 20:30

Hmm, det hjalp desværre heller ikke

Falcham

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-13 21:22

Prøv at installere Skype og derefter fjerne det igen med Revo Uninstaller
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Rul til nederst på siden og hent "Freeware version"

Kør evt en oprydning med CCleaner
http://www.piriform.com/ccleaner/download/slim

og hent så nyeste Skype
http://www.skype.com/go/getskype-full

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-13 21:58
Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 06-03-13 22:07

Hmm, stadig problemer, hverken CCleaner eller Revo virker, vildt underlig

Falcham

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-13 22:41

Ja det lyder da godt nok mærkligt, har du tjekket for virus og lignende?!

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 07-03-13 16:45

Jeps, ingen virus

Falcham

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-13 16:46

Hvis du ikke kan installere ccleaner eller revo så er der da noget galt!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-13 17:46

Har du prøvet med en systemgendannelse?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-03-13 17:58

Du er sikker på det er en computer du sidder ved?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-13 18:03

Citat
Du er sikker på det er en computer du sidder ved?

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 07-03-13 18:39

Jeg har installeret Revo og Ccleaner, ingen problemer med dem, dem havde jeg installeret i forvejen.
Jeg mente at der ingen ændringer var, efter jeg havde renset med programmerne .

Det med system gendannelsen vil jeg helst undgå, så længe som muligt

Og marken84, JA jeg sidder ved en computer, så dumme bemærkninger frabedes, hvis du ikke har noget konstruktivt at byde ind med.

Jeg har en anden Win7 pro - 64bit maskine, jeg tror jeg prøver at installere Skype på den.

Falcham

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-03-13 18:47

Citat
Jeg har en anden Win7 pro - 64bit maskine, jeg tror jeg prøver at installere Skype på den.

Rigtig god idé...

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 07-03-13 19:13

Prøv os at kigge i Firewall, der er vist også noget som Skyper lægger ind!

Det var lige det du skrev her der forvirrede
Citat
hverken CCleaner eller Revo virker, vildt underlig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-13 20:42

Nu har du snart prøvet alt, prøv evt at installere en ældre version af Skype

http://www.oldversion.com/windows/skype/

Godkendelse af svar
Fra : Falcham

Dato : 14-03-13 21:55

Tak for svaret Klaudi.

Jeg fik ikke løst mit problem, det ender nok med en reinstallation af windows

Men da du har været rimelig meget aktiv for at hjælpe mig, får du points.

Falcham

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-03-13 08:37

velbekomme, og det virkede ok på den anden maskine?